کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهای امروز طلا در بازارهای جهانی


کد خبر : ۱۱۷۹۴چهارشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸:۰۵۱۲۰۸ بازدید

قیمت جهانی طلا امروز چهارشنبه تحت تاثیر کاهش ارزش دلار و شاخص سهام در بازارهای بین المللی با افزایش روبرو شد و به بالاترین سطح در یک هفته ...

قیمت جهانی طلا امروز چهارشنبه تحت تاثیر کاهش ارزش دلار و شاخص سهام در بازارهای بین المللی با افزایش روبرو شد و به بالاترین سطح در یک هفته اخیر رسیده است.

قیمت طلا در حالی در مبادلات امروز چهارشنبه با افزایش نسبی روبرو شده است که نگرانی سرمایه گذاران نسبت به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا همچنان فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی به بیش از 1194 دلار رسیده است. قیمت طلا روز سه شنبه نیز برای لحظاتی به بیش از 1196 دلار رسید که این بالاترین رقم در یک هفته گذشته به شمار می رود.

قیمت طلا روز سه شنبه با افزایش یک درصدی روبرو شد که علت اصلی آن افزایش تقاضا تحت تاثیر افت ارزش دلار و شاخص سهام بوده است.

افزایش بازدهی اوراق قرضه آلمان تاثیر زیادی بر رشد ارزش یورو در برابر دلار آمریکا داشته و این مساله به نفع قیمت طلا بوده است.

انتشار آمارهای ناامید کننده در خصوص وضعیت خرده فروشی در اقتصاد آمریکا نیز تاثیر زیادی بر افت ارزش دلار داشته است. اکثر کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی بر این باورند که قیمت طلا در هفته های آینده تحت تاثیر گمانه زنی های مربوط به نتایج نشست فدرال رزرو آمریکا در ماه ژوئن قرار خواهد داشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها