کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شاخص کل باز هم در مسیر سقوط قرار گرفت


کد خبر : ۱۱۶۱۳چهارشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱:۳۷۱۴۰۲ بازدید

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز در پایان معاملات آخرین روز کاری هفته نیز روند کاهشی به خود گرفته و با 99 واحد کاهش به 64 هزار و 69 واحد رسید.

بر اساس اطلاعات مندرج در پایگاه شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق بهادار امروز نیر 99 واحد افت کرده و به رقم 64 هزار و 69 واحد و ارزش روز بازار به 288 هزار میلیارد تومان رسید.

امروز معامله‌گران بورسی بیش از 547 میلیون برگ بهادار در قالب بیش از 53 هزار نوبت معامله و به ارزش 183 میلیارد تومان داد و ستد کردند.

امروز در جریان معاملات با پیام ناظر بازگشایی برخی از نمادها مانند لفرما، شپارس، بازگشایی شده و در مقابل نمادهایی مانند رمپنا، سیمان غرب،وخارزم، متوقف شدند.

امروز شاخص قیمت با معیار وزنی- ارزشی 42 واحد افت کرده و به 27 هزار و 409 واحد رسید شاخص کل با معیار وزنی با 3 واحد افزایش به 9 هزار و 925 واحد رسید.

شاخص قیمت با معیار هموزنی با 3 واحد افزایش به 9 هزار و 56 واحد رسید.

شاخص آزاد شناور با 187 واحد کاهش به 73 هزار و 572 واحد رسید.

شاخص بازار اول بورس با 137 واحد کاهش به 46 هزار و 431 واحد رسید. و شاخص بازار دوم با 211 واحد افزایش به 130 هزار و 916 واحد رسید.

امروز نمادهای انفورماتیک، پالایشگاه مبین، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین در تقویت شاخص بورس اثر داشته و نماد پالایشگاه بندرعباس، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، نماد پالایش نفت اصفهان و ملی‌مس در کاهش شاخص اثرگذار بوده‌اند.

نمادهای پربیننده بورس مربوط به شرکت‌های پتروشیمی مبین، بانک صادرات ایران، پالایش نفت بندرعباس، بانک ملت، پالایش نفت اصفهان، ایران خودرو و پارس خودرو بوده‌آند.

امروز در فرابورس ایران شاخص کل با 2 واحد تقویت به 725 واحد رسید و ارزش بازار اول و دوم فرابورس 59 هزار میلیارد تومان شد.

امروز معامله‌گران بورسی بیش از 187 میلیون برگ بهادار در قالب 25 هزار نوبت معامله و به ارزش 196 میلیارد تومان خرید و فروش کردند.

نمادهای پربیننده فرابورسی مربوط به پالایشگاه نفت تهران، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی سرمایه ایرانیان، پالایش نفت لاوان، بانک دی، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا و بانک حکمت ایرانیان بوده است.

امروز نمادهای مارون، جم، ذوب، پترول، اتکای در تقویت شاخص فرابورس موثر بوده و نمادهای شتران، شاوان در کاهش شاخص فرابورس اثرگذار بودند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها