کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جولان میوه‌های خارجی گران‌قیمت در بازار


کد خبر : ۱۱۶۰۷چهارشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸:۳۱۲۶۴۰ بازدید

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با بیان اینکه واردات میوه همچنان ممنوع است، از حضور میوه‌های خارجی از جمله پرتقال مصری، انگور شیلیایی، گلابی ...

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با بیان اینکه واردات میوه همچنان ممنوع است، از حضور میوه‌های خارجی از جمله پرتقال مصری، انگور شیلیایی، گلابی چینی و غیره با قیمت‌های بالا در بازار خبر داد.

 

سید حسین مهاجران در گفتگو با مهر از جولان میوه‌های خارجی گران‌قیمت در بازار خبر داد و اظهارداشت: در حال حاضر قیمت پرتقال مصری و ترکیه‌ای وارداتی ۶۵۰۰ تومان، انگور شیلیایی ۳۳ هزارتومان، گلابی چینی ۱۳ هزارتومان، هلو ترکیه‌ای ۲۴ هزار تومان، شبرنگ ترکیه‌ای ۲۲ هزارتومان و لیموترش ترکیه‌ای ۱۱ هزار تومان است.

وی با بیان اینکه واردات میوه‌های مذکور ممنوع است و ورودشان به صورت قاچاق انجام می‌شود، افزود: تمرهندی، زنجبیل، نارگیل، آناناس و موز از دیگر محصولات وارداتی هستند.

مهاجران از افزایش قیمت هندوانه در بازار به دلیل صادرات آن خبر داد و گفت: روزانه ۱۰۰ کامیون هندوانه به مقاصد کویت، افغانستان، عراق، ترکیه و اروپا از کشور خارج می‌شود.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی همچنین از کاهش مجدد قیمت گوجه سبز خبر داد و اضافه کرد: قیمت این میوه از حدود ۴ هزار تا ۱۵ هزار تومان است، ضمن اینکه طی روزهای آینده بازهم با کاهش قیمت آن مواجه خواهیم بود.

مهاجران با بیان اینکه چغاله کرج نیز حدودا تا ۴ روز دیگر وارد بازار می‌شود، افزود: با ورود چغاله کرج به بازار فصل این میوه تمام می‌شود و در حال حاضر قیمت نوع مرغوب آن بین ۱۴ تا ۱۵ هزار تومان است.

وی، قیمت موز را ۵۰۰۰ تومان اعلام و اضافه کرد: هم اکنون قیمت طالبی و ملون از ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان، هندوانه از ۸۰۰ تا ۱۶۰۰ تومان، سیب قرمز ۴۰۰۰ تومان و سیب زرد از ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها