کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آپارتمان‌های اكازيون شمال شهر تهران


کد خبر : ۱۱۵۹۴چهارشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۲:۰۲۵۴۱۴ بازدید

​خبرهای ابتدای گزارش ستون امروز نبض بازار، وضعیت خرید و فروش واحدهای مسکونی در شمال تهران یا بهتر است گفته شود برخی از محله‌های اعیان ...

در حال حاضر میزان تقاضا با حجم عرضه در بازار خرید و فروش مسکن برابر نیست. اکنون تعداد اندک معاملات خرید و فروش واحدهای مسکونی مربوط به فایل‌هایی است که در بازار فروش با عنوان اکازیون معرفی می‌شوند (زیر قیمت بودن این دسته از واحدها حقیقت دارد).

اکازیون‌هایی که در بازار مسکن از سوی فروشنده‌ها آماده فروش اعلام می‌شوند معمولا 20 درصد زیر قیمت هستند.

خبرهای ابتدای گزارش ستون امروز نبض بازار، وضعیت خرید و فروش واحدهای مسکونی در شمال تهران یا بهتر است گفته شود برخی از محله‌های اعیان نشین شمال تهران را شرح می‌دهد.شاید رکود معاملات مسکن و جست‌وجوی خریداران برای فایل‌های اکازیون در بازار مسکن شمال تهران برای بسیاری از متقاضیان مسکن در دیگر مناطق جالب باشد، اما به نقل از تعدادی از بنگاهداران فعال در این بخش از تهران، واقعیت بازار معاملات مسکن در شمال تهران در زمان فعلی،
 همین است.

یکی از مدیران املاک در خیابان زعفرانیه دراین باره گفت: قیمت فروش اکثر فایل‌های پیشنهادی نسبت به سال گذشته هنوز تغییری نکرده است و از طرف دیگر حتی در چند روز گذشته کاهش سود تسهیلات بانکی هم تاثیر زيادي بر نوسان قیمت‌ها نداشته است.

 مساله‌ای که به وضوح قابل رویت است، کاهش تعداد متقاضیان در بازار عرضه است و این موضوع باعث شده تا حجم فایل‌های فروش بیش از نیاز بازار خرید به چشم بیاید. 
وی در ادامه افزود : اکنون زمزمه‌ای که گویای عدم خرید از بازار مسکن است، مربوط به اعلام نتایج مذاکرات هسته‌ای در تیر ماه است. 

پاکزاد همچنین تصریح کرد: تعداد اندک معامله‌ای که در ماه انجام می‌شود به واحدهایی که اکازیون هستند تعلق دارد زیرا این واحدها 20 تا 35 درصد زیر قیمت واقعی بازار فروش هستند.

این فعال بازار مسکن خاطرنشان کرد: همانطور که اکثر خریداران در بازار مسکن شمال تهران از لحاظ بودجه خرید تامین هستند نباید فراموش کرد که فروشنده‌ها هم افراد قدرتمندی از لحاظ مالی در بازار فروش هستند و به سختی واحدهای خود را به قیمت واقعی ارزش‌گذاری می‌کنند یا حتی راضی به تخفیف می‌شوند. 

اين واسطه بازار درباره مشارکت در ساختمان‌سازی در شمال تهران گفت: به دلیل سختگیری شهرداری در صدور جواز ساخت و کاهش تراکم و افزایش هزینه‌های دارایی و ارگان‌های دولتی رغبت برخی سازنده‌ها برای  مشارکت در ساخت کاهش یافته، اما مالکان نیز به آسانی تسلیم خواسته سازنده‌ها نمی‌شوند و به نوعی ساز ناسازگاری را از همان ابتدای قرارداد کوک می‌کنند.
 

3dvkxfskc4au4n5aduft.jpg

قیمت آپارتمان در 22 منطقه شهر تهران



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها