کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جدول قیمت آپارتمان‌ها در شهرک نفت


کد خبر : ۱۱۳۲۲پنجشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۹:۳۹۱۷۴۲۰ بازدید

در حال حاضر قیمت پیشنهادی فروش هر متر مربع از اکثر واحدهای مسکونی نوساز در شهرک نفت واقع در محدوده اشرفی اصفهانی بنا به گفته تعدادی از بنگاهداران ...

در حال حاضر قیمت پیشنهادی فروش هر متر مربع از اکثر واحدهای مسکونی نوساز در شهرک نفت واقع در محدوده اشرفی اصفهانی بنا به گفته تعدادی از بنگاهداران فعال در این منطقه بین 5 میلیون و 400 هزار تا 6 میلیون و 500 هزار تومان تعیین می‌شود. از سوی دیگر بر اساس برآورد کارشناسان قیمت مسکن، اکنون قیمت ارزنده هر متر از واحد مسکونی نوساز در شهرک نفت بین 4 میلیون و 745 هزار تا 5 میلیون و 300 هزار تومان است.

یکی از مشاوران املاک واقع در شهرک نفت گفت: واحدهایی که از بالاترین قیمت پیشنهادی فروش برخوردار هستند جزو واحدهای لوکس حساب می‌شوند که علاوه بر بهره‌مندی از مصالح درجه یک از امکانات رفاهی و تفریحی نیز برخوردار هستند.

وی در ادامه تاکید کرد: البته در شهرک نفت سازنده‌های بنام در بازار ساخت‌و‌ساز حضور دارند که به دلیل ساخت آپارتمان‌های مسکونی درجه یک، به نحوی بر افزایش قیمت واحد فروشی تاثیرگذار هستند.
محمدی همچنین درباره نوسازهای ارزان‌قیمت که قیمت هر متر آنها کمتر از 5 میلیون تومان محاسبه می‌شود، اظهار کرد: معمولا این دسته از واحدها به صورت مشارکتی ساخت‌و‌ساز شده‌اند و سازنده از مصالح با کیفیت 100 درصد برای ساخت واحدها استفاده نکرده است به همین خاطر این دسته از واحدها برای مثال، متری 4 میلیون و 800  هزار تومان هم به بازار فروش عرضه می‌شوند و معمولا سازنده‌های آپارتمان‌هایی که مشارکتی ساخت‌و‌ساز کرده‌اند 20 تا 30 درصد از فروش واحدها، سود می‌کنند. این بنگاهدار درباره قدرت خرید متقاضیان در بازار فعلی اظهار کرد: در حال حاضر حدود 70 درصد از خریداران بین 200 تا 300 میلیون تومان بودجه دارند و بقیه متقاضیان با نقدینگی بیش از 500 میلیون تومان قادر به خرید هستند.

وی آینده بازار خرید و فروش مسکن را  همچنان با رکود پیش‌بینی کرد و افزود: همان‌طور که اشاره کردم قدرت خرید اکثر متقاضیان در بازار کمتر از 300 میلیون تومان است و این تعداد متقاضی هم به راحتی واحد مسکونی دلخواه خود را نمی‌توانند پیدا کنند زیرا این دسته از مصرف‌کننده‌ها انتظار دارند بودجه آنها ارزش بیشتری نسبت به ارزش واحدهای چند سال ساخت بدون امکانات در بازار فروش مسکن
داشته باشد.

آن طور که به نظر می‌رسد هم اکنون تفاوت چندانی بین قیمت آپارتمان‌های نوساز و چند سال ساخت در این محدوده از غرب تهران وجود ندارد این در حالی است که اغلب خریداران هم به دلیل بنیه مالی ناکافی بیشتر به دنبال خرید این دسته از واحدها هستند با این امید که به دلیل نوساز نبودن بتوانند آنها را با قیمت پایین‌تری نسبت به آپارتمان‌های نوساز خریداری کنند.
 

tldqdi1g42i7sdcmire.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها