کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهای 1200 دلار، همچنان مرز پایداری اونس طلا


کد خبر : ۱۱۳۰۴چهارشنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹:۵۷۶۱۴ بازدید

قیمت طلا که شب گذشته با افزایش نسبی روبرو شده بود امروز چهارشنبه بار دیگر تحت تاثیر افزایش ارزش دلار آمریکا با کاهش روبرو شده و به مرز ...

قیمت طلا که شب گذشته با افزایش نسبی روبرو شده بود امروز چهارشنبه بار دیگر تحت تاثیر افزایش ارزش دلار آمریکا با کاهش روبرو شده و به مرز 1200 دلار در هر اونس رسیده است. در حالی که سرمایه گذاران بین المللی در شرایط کنونی تمرکز زیادی بر روی وضعیت بحران بدهی یونان دارند نوسانات ارزش یورو در برابر دلار می تواند تاثیر زیادی بر قیمت جهانی کالاهای مختلف به خصوص طلا داشته باشد.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا با 0.1 درصد کاهش به مرز 1200 دلار رسیده است. قیمت طلا شب گذشته با رشد 0.5 درصدی روبرو شده بود.

یونان قول داده است که تا پایان آوریل با درخواست های وام دهندگان بین المللی برای اجرای اصلاحات اقتصادی و مالی موافقت خواهد کرد تا بتواند بخش دیگری از کمک های مالی بین المللی را دریافت کند.در غیر این صورت ورشکستگی یونان قطعی خواهد بود و این کشورمجبور به ترک منطقه یورو خواهد شد.

بسیاری از کارشناسان اقتصادی به شدت نگران این هستند که در صورت خروج یونان از منطقه یورو این مساله به سایر کشورهای بحران زده نیز سرایت پیدا کند. 

میزان ذخایر طلای صندوق اس پی دی آر نیز روز سه شنبه با 0.45 درصد افزایش به بیش از 742 تن رسیده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها