کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

صنعت سیمان درخواست افزایش 17 درصدی قیمت داد


کد خبر : ۱۱۱۶۲چهارشنبه، ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵:۰۱۲۷۱۸ بازدید

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان با بیان اینکه در حال حاضر 20 درصد از هزینه های تولید سیمان افزایش یافته است، گفت:با توجه به این بخشنامه ...

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان با بیان اینکه در حال حاضر 20 درصد از هزینه های تولید سیمان افزایش یافته است، گفت:با توجه به این بخشنامه معاون اول درخواست افزایش قیمت خود را به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارسال کرده‌ایم.

عبدالرضا شیخان در گفت‌وگویی ، با بیان اینکه براساس بخشنامه معاون اول رئیس جمهور هر واحدی که متقاضی افزایش قیمت محصولات است باید مصوبه کارگروه تخصصی ستاد تنظیم بازار را اخذ کند، اظهارداشت: صنعت سیمان هم  با توجه به این بخشنامه درخواست افزایش قیمت خود را به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارسال کرده است.

وی با اعلام اینکه بعد از بررسی وزارت صنعت این درخواست در درستور کار کارگروه ستاد تنظیم بازار قرار می‌گیرد، افزود: امیدوارم با مساعدت مسئولین و در نظر گرفتن شرایط صنعت سیمان این افزایش قیمت تصویب شود.دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان اضافه کرد: در حال حاضر 20 درصد از هزینه‌های تولید سیمان افزایش یافته و این موضوع در کنار افزایش نرخ دستمزد مشکلاتی را برای واحدهای تولیدی به وجود اورده است.

وی با تأکید براینکه ما برای حفظ موجودیت صنعت سیمان درخواست افزایش قیمت‌ها را داده ایم، تصریح کرد: هم اکنون قیمت هر تن سیمان در درب کارخانه 100 هزار تومان است که ما پیشنهاد کردیم 17 درصد افزایش پیدا کرده و به رقم 117 تومان برسد.شیخان با اشاره به اینکه این میزان افزایش، تأثیر یک درصدی را بر قیمت ساخت و ساز خواهد داشت،گفت: در هر متر مربع ساختمان حداکثر 150 کیلوگرم سیمان استفاده می شود که این موضوع نشان از آن دارد که تأثیر 17 درصدی قیمت این سیمان تأثیرات چندانی بر قیمت ساخت و سازها نخواهد گذاشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها