کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کاهش هزینه های شرکت های تولیدی با نرم افزار CRM


کد خبر : ۱۱۱۵۶۹دوشنبه، ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲:۵۶۶۹۲ بازدید

مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM به کسب و کارها کمک می کند تا هزینه های عملیاتی خود را کاهش و فروش را افزایش دهند. مدیریت مشتریان، محصولات، بازاریابی و فروش صرف نظر از ...
کاهش هزینه های شرکت های تولیدی با نرم افزار CRMکاهش هزینه های شرکت های تولیدی با نرم افزار CRM

مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM به کسب و کارها کمک می کند تا هزینه های عملیاتی خود را کاهش و فروش را افزایش دهند. مدیریت مشتریان، محصولات، بازاریابی و فروش صرف نظر از اندازه یا مقیاس کسب و کار شما می تواند بسیار دشوار باشد. اجزای متعددی وجود دارند که باید بر روی آنها نظارت داشته باشید.

خوشبختانه فناوری در این زمینه وارد عمل شده است و با نرم افزار CRM، شفافیت و قابلیت مدیریت فرآیندها را به مراتب افزایش داده است. صرف نظر از صنعتی که در آن فعالیت دارید، مشاهده جزییات و بهره گیری از تصویری بزرگ از کل کسب و کار به شما کمک می کند تا برای آینده برنامه ریزی کنید. به علاوه، می توانید فرآیندها را در بلندمدت و کوتاه مدت مدیریت کنید.

CRM یک راه حل همه کاره است که به شرکت ها کمک می کند با مشتریان خود در ارتباط باشند و سودآوری را بهبود بخشند. در عین حال، CRM به تسهیل امور کمک می کند و در یک شرکت تولیدی نقش بسیار گسترده و مهمی را ایفا می کند.

در این مقاله می توانید ببینید که یک نرم افزار CRM کارآمد چطور می تواند هزینه های شرکت های تولیدی را کاهش دهد و مزایای مختلفی را فراهم کند.

نرخ بسته شدن و عملکرد بهتر فروش

یک سی آر ام این امکان را به شما می دهد تا تمام مکالمات فروش خود را در یک مکان متمرکز کنید. به این معنی که تیم فروش شما می تواند تمام حساب ها، سرنخ ها، فرصت ها و ارتباطات را در یک سیستم مدیریت کند و دیگر به علت گم شدن اطلاعات، هیچ معامله یا فرصت از دست رفته ای را تجربه نکنید.

اطلاعات مستند در مورد یک سرنخ یا مشتری همچنین به شما کمک می کند تا یک رابطه همراه با اعتماد و احترام را با مشتریان خود ایجاد کنید. تمام این موارد شانس بستن معامله با یک مشتری جدید، سفارش مجدد یک مشتری یا بیش فروشی به او را افزایش می دهد.

نکته اصلی این است که یک تیم فروش سازماندهی شده و یک پایپ لاین فروش که به شکل بهتری مدیریت شده باشد، می تواند به افزایش عملکرد تیم فروش شما و نرخ بسته شدن معاملات کمک کند.

افزایش رضایت و وفاداری مشتری

CRM فقط در رابطه با مشتریان بالقوه یک ابزار ارزشمند محسوب نمی شود، بلکه برای مدیریت رابطه شما با مشتریان فعلی نیز یک ابزار عالی است. وقتی در مورد مشتریان فعلی تان اطلاعات کافی داشته باشید، می توانید به طور منظم و موثر با آنها ارتباط برقرار کنید. این ارتباط به مرور زمان تقویت و به وفاداری مشتری منجر می شود.

همچنین می توانید به سوالات مشتریان در مورد سفارش های فعلی، بهتر پاسخ بدهید؛ زیرا می توانید تمام اطلاعات مشتریان را به راحتی از طریق CRM به دست آورید. هنگامی که پشتیبانی مشتری قوی باشد و رابطه با مشتری به خوبی پرورش داده شود، مشتری نیز به طور متقابل درجات بالاتری از رضایت و وفاداری را نشان می دهد.

در این شرایط شما مشتریانی دارید که بارها و بارها برای نیازهای خود به شما باز خواهند گشت.

پیش بینی بهتر تقاضا

یک CRM به تیم فروش شما کمک می کند تا رشد فروش آینده را براساس پایپ لاین معاملات بالقوه خود پیش بینی کند. درک بهتر از تمام معاملات بالقوه به این معنی است که می دانید فروشگاه شما در حال حاضر و در آینده چه کارهایی را باید انجام دهد.

یک سیستم CRM پیش بینی فروش بی درنگ را در اختیارتان قرار می دهد. براساس این داده ها، تمامی بخش های فروشگاه شما می توانند به شکل بهتر و در زمان سریع تری برنامه ریزی، زمان بندی و تخصیص منابع را انجام دهند. به این ترتیب، پیش از اینکه مشتری سفارش خود را ارسال کنید، تیم ها کاملا آماده هستند.

برنامه ریزی بهتر تولید به شما اجازه می دهد تا همه چیز را تحت کنترل داشته باشید و برای مقابله با مشکلات احتمالی در مراحل اولیه آماده باشید. همچنین این رویکرد به سرعت روان تر تولید و تحویل معاملات بیشتر در زمان مقرر کمک می کند.

دید بیشتر در زنجیره تامین

یک CRM تولیدی همچنین به شما در درک و مدیریت بهتر زنجیره تامین کمک می کند. هنگامی که داده های پیش بینی فروش CRM را با بینش های دقیق و مفید ERP در مورد عملیات، مدیریت موجودی، پردازش سفارش، انبارداری و زنجیره های توزیع ترکیب کنید، می تونین برنامه ریزی تولید و مدیریت زنجیره تامین رو بهتر انجام بدهید.

این سطح از دید افزایش یافته که با به کارگیری یک سی آر ام تسریع می شود، معمولا به عنوان «زنجیره تامین هوشمند» شناخته می شود. بهره گیری از یک زنجیره تامین هوشمند می تواند به شما کمک کند تا برنامه های تولید و سطح موجودی را بهتر مدیریت و در خرید و تهیه مواد نیز بهتر عمل کنید.

بهبود کیفیت محصول

یک CRM در مورد اینکه مشتریانتان در مورد محصولات شما چطور فکر می کنند و چطور می توانید کیفیت و ثبات محصولاتتان را بهبود ببخشید، بینش های ارزشمندی را ارائه می دهد.

با بهره گیری از یک مسیر مستقیم با هدف رسیدن به کاربران نهایی، مکانیزم بازخورد قوی تری را فراهم می کند تا به کمک آن محصولاتتان را با توجه به نیازهای بازار هدف بهبود دهید. یک راهکار مدیریت ارتباط با مشتری به ارتباط بهتر شما با مشتریانتان منجر می شود. این یعنی نسبت به محصولاتتان بازخوردهای بیشتری دریافت می کنید که اساسا به بهبود سریع تر و موثرتر محصولات منجر خواهد شد.

کاهش هزینه اشتباهات

با به کارگیری یک سی آر ام، نرخ اشتباهات شما کاهش می یابد و اثرات مثبت آن به طور خودکار در خدمات مشتری منعکس خواهد شد. سیستم به گونه ای برنامه ریزی شده است تا مشتریان را از طریق قیف فروش هدایت می کند و مدیران در مورد اینکه چه وظیفه ای را باید انجام دهند، راهنمایی هایی را دریافت می کنند.

چندبار پیش آمده که مدیر شما جزییات تماس چند مشتری را با یکدیگر ترکیب و کالاها را در یک بسته برای مشتریان اشتباه ارسال کرده باشد؟ یا چندبار فراموش کرده است که مجددا با مشتری تماس بگیرد؟ تمام این اشتباهات می تواند بر روی امور مالی و وفاداری مشتری تاثیرگذار باشد.

بسته ای که نادرست ارسال شده است باید بازگردانده شود؛ یا مدیر باید در اسرع وقت با مشتری فراموش شده تماس بگیرد و عذرخواهی کند. با یک سیستم CRM، احتمال خطای انسانی یا فراموشی به صفر می رسد. هر مدیریتی می داند که در حال حاضر با توجه به استراتژی شرکت، چه کاری باید انجام بدهد.

معرفی CRM دانا

 

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری دانا یک راهکار جامع با قابلیت های کارآمد است که به افزایش فروش شما و بهبود رضایت مندی مشتریان کسب و کارتان کمک می کند. این نرم افزار در بخش فروش و بازاریابی امکانات کاملی را برای ایجاد سرنخ ها و تبدیل آنها به فرصت های فروش در اختیارتان قرار می دهد.

با استفاده از ابزارهای کاربردی در این بخش می توانید دید کاملی بر روی کمپین های بازاریابی خود داشته باشید و برای ایجاد انگیزه و رقابت، تارگت های فردی و تیمی تعریف کنید.

کانال های ارتباطی یکپارچه در CRM دانا امکان گسترش راه های ارتباطی و یکپارچه سازی با شیوه های متداول ارتباطی از جمله تلفن، چت آنلاین، پیامک و ایمیل را فراهم می سازد. در بخش خدمات مشتریان به لطف ماژول تیکتینگ قدرتمند، می توانید بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهید.

برای اتوماسیون کارهای رایج در فرآیندهای روزانه کسب و کارتان، می توانید از امکانات پیشرفته اتوماسیون دانا استفاده و به طور قابل توجهی در زمان و هزینه صرفه جویی کنید. گزارش سازی یکی دیگر از قابلیت های پیشرفته و بسیار کاربردی CRM دانا است که می توانید واقعیت های کسب و کارتان را استخراج کرده و به کمک داشبوردهای جامع، همه چیز را زیر نظر بگیرید.

 



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها