کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت آپارتمان‌های جنوب تهران از سال گذشته تاکنون


کد خبر : ۱۱۱۱۲دوشنبه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷:۲۶۵۲۷۴ بازدید

به گفته مشاوران املاک از میان 11 محله جنوبی پایتخت که در این گزارش آمده ارزان‌ترین محله‌ها، مسعودیه و یافت‌آباد است که قیمت آپارتمان نوساز ...

به گفته مشاوران املاک از میان 11 محله جنوبی پایتخت که در این گزارش آمده ارزان‌ترین محله‌ها، مسعودیه و یافت‌آباد است که قیمت آپارتمان نوساز در این دو محل از دو میلیون و 200 هزار تومان شروع می‌شود.

به گفته یکی از کارشناسان مسکن در محله مشیریه قیمت‌ها در مقایسه با سال گذشته تغییری نکرده است و قیمت هر متر خانه نوساز بین 2.5 تا 3.2 میلیون تومان قیمت دارد.

یکی دیگر از مشاوران املاک در مسعودیه نیز گفت، که قیمت‌ها کمی ارزان‌تر از سال پیش شده است، اما قیمتی که او بیان کرد خیلی ارزان‌تر از قیمت‌هایی است که یکی دیگر از همکارانش در سال گذشته گفته بود.

به گفته این مشاور املاک قیمت هر متر خانه نوساز در مسعودیه بین 2.2 تا 2.7 میلیون تومان است، این در حالی است که یکی دیگر از مشاوران املاکی در سال گذشته هر متر خانه نوساز در همان محله را بین 2.5 تا 3.4 میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده بود و او در پاسخ به این سوال که چرا قیمت‌های سال پیش خیلی بیشتر بوده است؟ پاسخ داد: شاید دلیل این تفاوت قیمت، وجود خانه‌هایی است که در آن زمان برای فروش گذاشته شده‌ بودند.

چند کارشناس املاک در محله‌های خانی‌آباد، نازی‌آباد و یاخچی‌آباد نیز نظرات خود را در خصوص قیمت‌های سال جدید بیان کردند و نظر تمامی آنها این بود که قیمت‌ها در مقایسه با سال گذشته تغییر نکرده است.

به گفته یک مشاور املاک در نازی‌آباد قیمت‌ها تغییری نکرده، تنها بازار بهتر شده و میزان خرید و فروش مردم افزایش یافته است.

همچنین مشاور املاکی در محله یاخچی‌آباد گفت: قیمت‌ها تغییر نکرده، اما میزان تخفیف فروشندگان پایین آمده و این به نظر می‌رسد که قیمت‌ها افزایش پیدا کرده است، در سال 93 به دلیل کمبود خریدار، فروشندگان ملک‌های خود را با تخفیف بیشتری می‌فروختند، اما امسال به دلیل آنکه مشتریان بیشتر شده‌اند، فروشندگان تخفیف کمتری می‌دهند.

به گفته برخی دیگر از مشاوران املاک در محله‌هایی همچون خزانه و یافت‌آباد قیمت ملک نسبت به سال گذشته کمی ارزان‌تر شده است. 

قیمت آپارتمان نوساز محله‌های جنوبی تهران در سال 93 و 94 به شرح زیر است:
 

محله

 محدوده قیمت هر متر خانه نوساز

در سال 93 (میلیون تومان) 

 محدوده قیمت هر متر خانه نوساز

در سال 94 (میلیون تومان) 

مشیریه

2.8 تا 3.4

2.5 تا 3.4

مسعودیه

2.6 تا 3.5

2.2 تا 2.6

خانی ‌آباد نو

3 تا 3.4

2.9 تا 3.5

نازی‌آباد

3 تا 3.8

3.2 تا 4.2

یاخچی‌آباد

2.6 تا 2.8

2.6 تا 2.9

خزانه

2.4 تا 3

2.3 تا 3

وحدت اسلامی  

2.8 تا 4.5

3 تا 4.5

مولوی

2 تا 3

2.2 تا 3

جوادیه

2.5 تا 2.7

2.4 تا 2.6

یافت‌آباد

2.1 تا2.6

2.2 تا 2.5

منیریه

4.5 تا 6.5

4.4 تا 6.5

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها