کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ویدیوی تبلیغاتی جدیدترین پرچمدار LG


کد خبر : ۱۱۰۳۵پنجشنبه، ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹:۱۱۵۹۴۱ بازدید

ال‌جی اولین ویدئوی تبلیغاتی از پرچم‌دار آتی خود یعنی G4 را منتشر کرد. در این ویدئو بیشتر بر روی معرفی دوربین گوشی و دیافراگم ...

ال جی بصورت مداوم در حال بهبود گل سرسبدهای خود است. این بهبودها در دستگاه های G2 و G3 بسیار تشدید شد. از انصاف که نگذریم G2 و G3 یکی از بهترین گوشی های موبایل تا به امروز بوده اند. همین باعث شده است که فکر کردن به G4 و مشخصات آن از همین اکنون هیجان انگیز باشد. تا به امروز خبر یا شایعه ای مهم درباره G4 منتشر نشده است. اما برخی از حرکت ها و برنامه های LG سرنخ هایی به ما می دهند. از این رو می خواهیم انتظاراتمان و خواسته هایمان را درباره G4 مطرح کنیم.


تاریخ انتشار

سال گذشته LG گل سرسبد خود را در ماه می معرفی و در ماه ژوئن عرضه کرد. انتظار می رود که G4 نیز در همان موقع و یا کمی زودتر در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۵ در ماه مارس رونمایی شود.
 

 

صفحه نمایش با حاشیه های بسیار کم

ال جی ثابت کرد که می تواند G4 را با کمترین حاشیه بسازد. چرا که با ساخت G3 با حاشیه بسیار کم و صفحه نمایش QHD توانست مسیر پرچمدارها را تغییر دهد.

همچنین اگر خبرهای قبلی ترنجی را دنبال کرده باشید اعلام کردیم که ال جی مشغول ساخت پنل هایی با حاشیه ۰٫۷mm است که از ضخامت یک کارت اعتباری کمتر است. این ساخت با فناوری Neo Edge امکانپذیر شده است.

این نمونه اولیه اینگونه صفحه نمایش هاست و ما با معرفی G4 فاصله زیادی داریم. انتظار داریم G4 با انقلابی دیگر معرفی شود. حاشیه های بسیار کم و حتی صفحه نمایش ۴K یا UHD را می خواهیم که ال جی استفاده کند. البته این مقدار رزولوشن بر روی صفحه نمایشی ۶ یا حداقل ۵٫۷ اینچی را انتظار داریم.
 

 


قدرت پردازش و اتصال

پردازنده های اصلی سال ۲۰۱۵، ۶۴ بیتی خواهند بود. انتظار پردازنده ۶۴ بیتی در G4 را داریم. تراشه بعدی کوالکوم، Snapdragon 810 با LTE 6 می باشد. این تکنولوژی اتصالی برابر با ۳۰۰Mbps ارائه می دهد.با تراشه های جدید قابلیت های RAM نیز افزایش می یابد. در واقع با ۶۴ بیتی شدن تراشه ها می توان از رم های دوکاناله استفاده کرد و انتظار حداقل رم ۴گیگابایت را در G4 داریم.
 

بدنه و قابلیت های آن

آیا واقعا ال جی نیازی به استفاده از فلز را نمی بیند؟ آیا واقعا نمی تواند فلز را بکار ببرد؟ جواب ها هر چه باشند ما انتظار داریم G4 فلزی باشد. در کنار آن گواهینامه IP67 را نیز داشته باشد. دیگر ضد آب بودن پرچمدارها امری بدیهی است.
 

1


عمر باتری

G3 با وجود صفحه نمایش پرقدرتش عمر باتری بسیار مناسبی ارائه می دهد. اما اگر قرار باشد که G4 با صفحه نمایشی بزرگتر و با کیفیت تر ارائه شود انتظار باتری بهینه تر و با عمر طولانی تر را داریم. به لطف پردازنده های جدید انتظار حداقل ۲ روز عمر باتری را در G4 داریم.

دوربین

فوکوس لیزری خودکار و تثبیت کننده تصویر نوری می بایست از G3 به G4 انتقال پیدا کند. اما جدای از این انتظار داریم دوربین G4 بتواند با کیفیت ۴K و سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند.و در نهایت انتظار داریم دوربین سلفی بسیار قوی و کارآمد را در G4 ببینیم. اکنون دیگر پایین تر دوربین سلفی را می توان ۵مگاپیکسل نام برد. امیدواریم ال جی نیز دوربینی مناسب برای سلفی در G4 بگنجاند.

ال‌جی اولین ویدئوی تبلیغاتی از پرچم‌دار آتی خود یعنی G4 را منتشر کرد. در این ویدئو بیشتر بر روی معرفی دوربین گوشی و دیافراگم f/1.8 آن تمرکز شده که وعده‌ی عکاسی فوق‌العاده در شرایط نوری ضعیف را می‌دهد.

G4 هشتم اردیبهشت امسال رسما توسط LG معرفی خواهد شد.

ویدیوی تبلیغاتی :



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها