کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دستگیری تعدادی از اخلال گران دلار فردایی در بازار ارز


کد خبر : ۱۱۰۱۲چهارشنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰:۲۱۶۳۶۷ بازدید

لحظاتی پیش تعدادی از عوامل اصلی که در بازار ارز به معاملاتی صوری و بعضا اختلال آفرینی دست می زدند توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی اتحادیه طلا و جواهر شهر تهران , لحظاتی پیش تعدادی از عوامل اصلی که در بازار ارز به معاملاتی صوری و بعضا اختلال آفرینی دست می زدند توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند. به گزارش منابع میدانی، این افراد در زمره عناصر اثرگذار و شناخته شده در معاملات بازار ارز محسوب می گردند که از  مدتی پیش تحت رصد و شناسایی قرار داشتند و پیرو بروز پاره ای اختلالات و اقدام به معاملات فردایی و دیگر تخلفات، حوالی ساعت 17:30 دقیقه امروز در بازار توسط نیروی انتظامی دستگیر و جهت ادامه فرآیند بازرسی به مراجع ذی ربط انتقال داده شدند.  گفتنی است که تا کنون بازداشت 10 تن از این افراد توسط ناظران تایید گردیده است . 

"دلار فردایی" یا "معاملات فردایی" به گونه ای از معامله گفته می شود که طی آن مبادله واقعی رخ نمی دهد و طرفین یا یک طرف معامله با اقدام به این نوع معاملات صوری، در پی ایجاد موج قیمتی در بازار و بالواقع کنترل روانی بازار است تا در این بین و پس از ایجاد موج قیمتی کاذب، به نوسان گیری و کسب سود به روش های عموما غیر قانونی بپردازد. این نوع معاملات می توانند مولد یا زمینه ساز انواع اختلالات و نابه سامانی ها در بازار ارز باشند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها