کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شاخص بورس تهران به روند صعودی خود بازگشت


کد خبر : ۱۱۰۰۶چهارشنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰:۰۰۱۷۷۵ بازدید

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات آخر هفته، امروز با 524 واحد افزایش به 70 هزار و 684 واحد رسید.

بر اساس اطلاعات مندرج در سایت شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز با 524 واحد افزایش به رقم 70 هزار و 684 واحد رسید و ارزش روز بازار به 316 هزار میلیارد تومان رسید.

امروز معامله‌گران بورسی تعداد یک میلیارد و 788 میلیون برگه بهادار متشکل از سهام و حق تقدم در قالب 148 هزار و 900 نوبت معامله و به ارزش 345 میلیارد تومان معامله کردند.

امروز شاخص قیمت (وزنی - ارزشی) با 226 واحد افزایش به 30 هزار و 495 واحد رسید، شاخص کل (هم‌وزن) با 18 واحد افزایش به 10 هزار و 452 واحد رسید، شاخص قیمت (هم‌وزن) با 16 واحد افزایش به 9565 واحد رسید، شاخص آزاد شناور با 772 واحد افزایش به 82 هزار و 371 واحد رسید، شاخص بازار اول بورس با 479 واحد افزایش به 52 هزار و 27 واحد و شاخص بازار دوم بورس که معاملات بلوکی در آن انجام می‌شود با 429 واحد افزایش به 139 هزار و 312 واحد رسید.

امروز نمادهای بانک ملت، مخابرات ایران، کشتیرانی جمهوری اسلامی، پالایش نفت بندرعباس، بانک پاسارگاد و بانک صادرات در تقویت شاخص بورس اثر داشته و نماد فارس در کاهش شاخص اثرگذار بوده است.

امروز نمادهای پربیننده بورسی مربوط به شرکت‌های بانک صادرات ایران، بانک ملت، پالایش نفت بندرعباس، ایران خودرو، نفت و گاز و پتروشیمی تأمین، پالایش نفت اصفهان و پارس خودرو بوده‌اند.

شاخص کل فرابورس ایران نیز امروز با 2 واحد افزایش به 773 واحد و ارزش روز بازار اول و دوم فرابورس نزدیک 62 هزار میلیارد تومان رسید.

امروز معامله‌گران فرابورسی بیش از یک میلیارد و 328 میلیون برگه بهادار در قالب 41 هزار و 768 نوبت معامله و به ارزش 229 میلیارد تومان دادوستد کردند.

نمادهای پربیننده فرابورسی امروز مربوط به شرکت‌های پالایش نفت تهران، بانک دی، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا،‌ گروه پتروشیمی سرمایه ایرانیان، پالایش نفت لاوان، بانک حکمت ایرانیان و شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه بوده‌اند.

امروز نمادهای جم، زاگرس در کاهش شاخص فرابورس اثرگذار بوده‌اند و نماد پالایش نفت تهران،‌ مارون، گروه پتروشیمی ایرانیان، پالایش نفت لاوان و بانک گردشگری در تقویت شاخص فرابورس اثرگذار بوده‌اند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها