کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اردیبهشت، ماه طلایی خرید مسکن


کد خبر : ۱۰۹۹۷چهارشنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱:۴۲۶۳۰۳ بازدید

رئیس اتحادیه املاک کشوری از پایدار بودن قیمت‌ها در فصل بهار خبر داد و گفت: از ابتدای تابستان بازار مسکن رونق بیشتری خواهد ...

رئیس اتحادیه املاک کشوری از پایدار بودن قیمت‌ها در فصل بهار خبر داد و گفت: از ابتدای تابستان بازار مسکن رونق بیشتری خواهد گرفت اما این رونق به معنای گرانی قیمت مسکن نخواهد بود.

 

حسام عقبایی در گفتگویی ، با بیان اینکه وضعیت بازار مسکن در سال 94 پایدار خواهد بود، گفت: در دو سال گذشته سعی کرده‌ایم خیز خروج از رکود بازار مسکن را برداریم که این امر امسال با سرعت بیشتری پیگیری خواهد شد.

رئیس اتحادیه املاک کشوری در ادامه افزود: مجموع معاملات انجام شده در دو سال گذشته نشان داد که خیز خروج از رکود موفق بوده و امسال نیز همین موضوع با سرعت بیشتری پیگیری می‌شود.

رئیس اتحادیه املاک کشوری تصریح کرد: در بهار 94 وضعیت معاملات چشمگیر خواهد بود و اردیبهشت را ماه طلایی فصل بهار برای بازار مسکن می‌دانیم.

عقبایی توضیح داد: از ابتدای تابستان بازار مسکن رونق بیشتری خواهد گرفت اما این رونق به معنای گرانی قیمت مسکن نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه افزایش نامتعادل قیمت مسکن نه به نفع مالک و نه به نفع خریدار است، گفت: با پایداری بازار مسکن در فصل بهار از افزایش نامتعادل قیمت‌ها جلوگیری می‌شود.

عقبایی اظهار داشت: مناقشات بین‌المللی نیز در حوزه سیاسی کشور در چهار ماه آینده اثرگذار خواهد بود و به خروج از رکود در بازار مسکن کمک می‌کند.

رئیس اتحادیه املاک کشوری خاطرنشان کرد: بازار مسکن در فصل بهار ظرفیت افزایش قیمت ندارد و با پایدار بودن قیمت‌ها بهترین زمان برای خرید مسکن به شمار می‌رود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها