کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رشد بی سابقه ارزش روبل در بازار جهانی


کد خبر : ۱۰۹۷۹سه شنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸:۳۷۳۴۰۲ بازدید

روبل روسیه، بر خلاف روند سال گذشته آن در بازار جهانی، در سه ماهه اول سال جاری بیشترین افزایش ارزش را در میان ارزهای جهان ...

روبل روسیه، بر خلاف روند سال گذشته آن در بازار جهانی، در سه ماهه اول سال جاری بیشترین افزایش ارزش را در میان ارزهای جهان تجربه کرده است.

روبل در سال گذشته پس از گریونای اوکراین، بیشترین سقوط ارزشی و بدترین عملکرد را در میان ارزهای جهان داشت، اما این ارز در سال جدید میلادی به یک باره به ارزی تبدیل شد که بهترین عملکرد افزایشی را در ارزش جهانی طی سه ماهه اول سال جاری داشته است.

در روز گذشته، ارزش روبل به بالاترین میزان خود در سال جاری رسید و معادل 55.3 روبل به ازای هر دلار ارزشگذاری شد، این ارز همچنین معادل 60.8 روبل به ازای هر یورو داد و ستد شد.

افزایش قیمت جهانی نفت طی روزهای اخیر یکی از اصلی ترین علل افزایش ارزش روبل و تغییر روند ارزشی آن طی ماه های گذشته بوده است.

بنا به گزارش بلومبرگ، بر خلاف بسیاری از پیش بینی ها، روبل در سه ماهه نخست سال 2015 بهترین عملکرد را در میان ارزهای جهان داشته است.در ماه دسامبر سال 2014، روبل کاهش ارزش شدیدی را در برابر دلار تجربه کرد و با حدود 20 درصد کاهش ارزش به حدود 80 روبل در برابر دلار سقوط کرد.

طی هفته گذشته و با افزایش تدریجی قیمت نفت،ارزش روبل به بالاترین میزان خود در سه ماه گذشته رسید و با افزایش حدود 3.6 درصدی تنها دو روز به سطح ارزشی قابل قبولی دست یافت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها