کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جهانگيری تعرفه‌های جديد واردات را ابلاغ کرد


کد خبر : ۱۰۹۰۹یکشنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۳:۴۹۱۳۱۹۹ بازدید

معاون اول رئيس جمهور تعرفه هاي جديد واردات را ابلاغ کرد. طبق آن طبقات تعرفه اي از 14 به 10 دسته کاهش يافته است و تعرفه واردات ...

معاون اول رئيس جمهور تعرفه هاي جديد واردات را ابلاغ کرد. طبق آن طبقات تعرفه اي از 14 به 10 دسته کاهش يافته است و تعرفه واردات خودرو 40 درصد ثابت مانده است.

هيات وزيران در جلسه 27 اسفندماه سال 93، با مصوبه خود، تعداد طبقات تعرفه اي واردات را از 14 به 10 طبقه کاهش داد تا تجارت سهل‌تري را پيش روي تجار ايراني قرار دهد. اين همان وعده اي بود که در ابتداي وزارت محمدرضا نعمت‌زاده بر صنعت، معدن و تجارت، بر روي آن پافشاري کرده و گفته بود که سال به سال طبقات تعرفه اي را کاهش مي دهد تا به 5 طبقه برسد.

اکنون دولت و او به وعده خود عمل کرده اند و در سال 94، در گام اول 4 پله را از طبقات تعرفه اي کم کرده و البته واردات اولويت ده نيز که در مدت زماني در دولت محمود احمدي نژاد، ممنوع بود، در دولت حسن روحاني آزاد شد. اما اين آزادسازي اولويت ده، يک استثناء دارد و آن هم واردات خودروهاي بالاي 2500 سي‌سي است.

بر اساس مصوبه دولت، در سال 94 باز هم واردات خودروهاي با حجم موتور بالاي 2500 سي سي ممنوع است و واردات کمتر از 2500 سي‌سي نيز با تعرفه 40 درصدي مجاز است.

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها