کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

انتخاب ساعت هوشمند زیر 4 میلیون تومان


کد خبر : ۱۰۸۶۲۰شنبه، ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳:۲۴۸۱۶۲ بازدید

این روزها ساعت‌های هوشمند به عنوان یکی از محبوب‌ترین گجت‌ها بین کاربران به حساب می‌آیند. حتی گروهی آن را مانند تلفن همراه، بخشی جدانشدنی ...
 انتخاب ساعت هوشمند زیر 4 میلیون تومان انتخاب ساعت هوشمند زیر 4 میلیون تومان

این روزها ساعت‌های هوشمند به عنوان یکی از محبوب‌ترین گجت‌ها بین کاربران به حساب می‌آیند. حتی گروهی آن را مانند تلفن همراه، بخشی جدانشدنی از خود می‌دانند. البته هستند عده‌ای که هنوز ساعت سنتی را ترجیح بدهند ولی با قابلیت‌هایی که ساعت‌های هوشمند امروزی دارند، نشان دادن زمان، کمترین کاری است که باید از آن‌ها انتظار داشت. کار به جایی رسیده که شرکت‌های فناوری بزرگ دنیا مانند اپل، سامسونگ، شیائومی، گوگل و... و حتی ساعت‌سازان قدیمی مانند تگ‌هوئر و فسیل، وارد بازار تولید ساعت‌های هوشمند شده‌اند.
 

کاربردهای ساعت هوشمند

گوشی‌های هوشمند به یکی از مهم‌ترین وسایل زندگی ما تبدیل شده‌اند و حالا ساعت هوشمند وسیله‌ای است که به ما کمک می‌کند ارتباط دایمی با گوشی خود داشته باشیم. حالا این ابزار علاوه بر نمایش ساعت، روز و تاریخ، پیام‌ها و تماس‌هایی را که به گوشی می‌آیند هم نمایش و حتی پاسخ می‌دهند. به اضافه کارهای دیگری مانند اندازه‌گیری و نمایش ضربان قلب، اکسیژن خون، سطح استرس، کالری سوزانده‌شده، قدم‌های طی شده، مسافت، شرایط خواب، ارتفاع، وضعیت آب و هوا، پخش موسیقی، کنترل دوربین و... همراه با ده‌ها قالب و شکل و شمایل متنوع که می‌توان آن‌ها را بنا به خواست و نیاز خود، شخصی‌سازی کرد. قبل از هر کاری باید انتخاب کنید که آیا می‌خواهید یک ساعت همه‌کاره بخرید یا یک مچ‌بند هوشمند که کوچک‌تر و با قابلیت‌های کمتری است و بیشتر برای ثبت و بررسی فعالیت‌های ورزشی استفاده می‌شود.

چه ساعتی بخریم؟

اول باید نیازهای خود را بسنجیم و بعد با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌ایم، ساعت مناسب را انتخاب کنیم. بهتر است در هنگام خرید ساعت به این نکته توجه کنیم که لوازم جانبی ساعت هوشمند مدنظر در بازار موجود باشد. معمولا ساعت هوشمند زمان زیادی از شبانه‌روز (حتی در خواب، هنگام ورزش، شنا و...) به دست ما بسته است. پس باید در برابر آب، گردوخاک، فشار، ضربه و... مقاومت کند. تقریبا همه دستبندها و ساعت‌های هوشمند امکان دریافت نوتیفیکیشن تماس و برنامه‌ها را دارند ولی در بعضی مدل‌ها می‌توان به این نوتیف‌ها و تماس‌ها پاسخ داد. کارایی یک ساعت هوشمند با اتصال آن به گوشی تکمیل می‌شود، پس باید ساعتی را انتخاب کنیم که با گوشی ما و سیستم عامل آن سازگار باشد.

به عنوان یک راهنمای کلی بهتر است ساعت هوشمند از همان برند گوشی ما باشد. وضوح تصویر و نوع صفحه نمایش، میزان شارژ و عمر باتری و شدت ویبره یا صدای ساعت هم گزینه دیگری است که باید قبل از خرید به آن توجه کرد. شکل و اندازه صفحه نمایش هم نکته مهم بعدی است. با توجه به سلیقه، کاربرد، شکل و اندازه مچ دست می‌توان ساعتی با صفحه نمایش گرد، بیضی، مربع یا مستطیل انتخاب کرد. ساعت‌هایی با نمایشگر مربعی مانند اپل‌واچ فضای بیشتر و بهتری را برای مطالعه پیام‌ها و مشاهده محتوا در اختیار قرار می‌دهند ولی بسیاری از کاربران با توجه به ساعت‌های کلاسیک، طراحی گرد را برای ساعت بیشتر می‌پسندند. مچ‌بندهای هوشمند هم معمولا بیضی شکل هستند. رنگ و جنس بدنه هم عامل بعدی است. برای بیشتر برندهای ساعت هوشمند، انواع بندها  در جنس و رنگ و شکل مختلف موجود است.
 

قیمت چند ساعت پرفروش زیر 4 میلیون تومان

ساعت هوشمند مدل اولترا زد 66

قیمت حدودی: 560 هزار تومان

صفحه نمایش بزرگ مستطیلی با کیفیت و وضوحی عالی، روشنایی زیاد نمایشگر مناسب برای کار در نور خورشید، دارای میکروفن و اسپیکر و قابلیت تماس و پاسخ به تماس‌ها با نمایش اسم به فارسی، با بند سیلیکونی باکیفیت.
 

ساعت هوشمند میبرو X1

قیمت حدودی: یک میلیون و 600 هزار تومان

صفحه دایره‌ای با حاشیه برجسته اسپورت، مناسب برای آقایان، بدنه ترکیبی از فلز و پلاستیک مقاوم ABS، بند سیلیکونی ضدحساسیت، با دو   دکمه. پشتیبانی از زبان فارسی و دارای یک باتری قوی که در 4.5 ساعت فول شارژ می شود و در حالت استفاده معمولی تا 14 روز دوام می‌آورد.
 

مچ بند هوشمند شیائومی مدل می بند 7

قیمت حدودی: 2 میلیون تومان

با صفحه بیضی شکل و در چند رنگ مختلف، مناسب برای تیپ‌های رسمی، روزمره و ورزشی، مخصوص آن‌هایی که نیاز به پایش اطلاعات سلامتی خود دارند، به خصوص ورزشکاران.
 

ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip U Pro

قیمت حدودی: 2 میلیون و 100 هزار تومان

مناسب برای خانم‌ها و آقایان، با صفحه مشکی شیک، پشتیبانی بیش از ۶۰ حالت ورزشی، میکروفن و پشتیبانی از فرامین صوتی الکسا.
 

ساعت هوشمند مدل رادیانت AK15

قیمت حدودی: 3 میلیون و 100 هزار تومان

با صفحه گرد و بند فلزی ظریف، مخصوص بانوان، با طراحی شکیل، پشتیبانی از سیستم‌های عامل iOS و Android که تقریبا شامل همه گوشی‌های موبایل کنونی بازار می‌شود.
 

ساعت هوشمند جوی روم مدل FC1

قیمت حدودی: 4 میلیون تومان

با صفحه نمایش 1.28 اینچی دایره‌ای و سبک، مناسب هنگام خواب، محافظ در برابر خط و خش، قابلیت اتصال بلوتوثی به تماس‌ها، با 94 حالت کلی ورزشی و مقاوم در برابر آب.

* خراسان



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها