کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تمامی مرغ‌های موجود در بازار سالم هستند


کد خبر : ۱۰۸۴۰۰پنجشنبه، ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳:۰۴۳۸۴۷ بازدید

سازمان دامپزشکی کشور با صدور اطلاعیه ای به شایعات فضای مجازی واکنش نشان داد و اعلام کرد: تمامی مرغ‌های موجود در بازار از نظر ...
تمامی مرغ‌های موجود در بازار سالم هستندتمامی مرغ‌های موجود در بازار سالم هستند

سازمان دامپزشکی کشور با صدور اطلاعیه ای به شایعات فضای مجازی واکنش نشان داد و اعلام کرد: تمامی مرغ‌های موجود در بازار از نظر بهداشتی سالم بوده و در موعد خود به کشتارگاه ارسال می‌شوند.

 سازمان دامپزشکی کشور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمامی مرغ‌های موجود در بازار از نظر بهداشتی سالم بوده و در موعد خود به کشتارگاه ارسال می‌شوند.

در این اطلاعیه آمده است: به دنبال درج شایعاتی تأسف بار به نقل از مشاور معاون وزیر و مدیرکل روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، ضمن تکذیب ادعای شایعه شده به نقل از وی اعلام می‌شود که چنین اظهار نظری انجام نشده و از اساس کذب است.

هر گونه اقدام غیر بهداشتی توسط دامپزشک مسئول فنی بهداشتی گزارش و از ورود آن به بازار جلوگیری خواهد شد، بنابراین تمامی محصولات پروتئینی که به بازار عرضه می‌شوند، کاملاً تحت نظارت بهداشتی هستند و مردم با خیالی آسوده مصرف کنند.

سازمان دامپزشکی کشور بر خود لازم می‌داند، برای ایجاد آرامش و صیانت از سلامت مردم، ناشران و برهم زنندگان نظم عمومی جامعه را بابت نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی به مراجع ذیصلاح قضائی معرفی و مورد پیگرد قانونی قرار دهد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها