کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خرید 600 فروند هواپیمای جدید توسط ترکیش ایرلاینز


کد خبر : ۱۰۷۷۲۲یکشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶:۱۸۱۰۴۵۷ بازدید

شرکت خطوط هوایی ترکیه «ترکیش ایرلاینز» اعلام کرد که حدود 600 فروند هواپیمای جدید را به ناوگان هوایی خود خواهد افزود.
خرید 600 فروند هواپیمای جدید توسط ترکیش ایرلاینزخرید 600 فروند هواپیمای جدید توسط ترکیش ایرلاینز

 شرکت خطوط هوایی ترکیه «ترکیش ایرلاینز» اعلام کرد که حدود ۶۰۰ فروند هواپیمای پهن و باریک پیکر را به ناوگان هوایی خود خواهد افزود.

احمد بولات، رئیس هیئت مدیره و کمیته اجرایی شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز اظهارداشت : ما در حال بررسی سفارش ۶۰۰ فروند هواپیما هستیم که ۲۰۰ فروند از آن‌ها پهن پیکر و ۴۰۰ هواپیما دیگر باریک پیکر خواهند بود.

بولات خاطرنشان کرد: این شرکت در رده بندی جهانی در سال ۲۰۰۳ در رتبه ۲۰ قرار گرفت و امروز سومین شرکت هواپیمایی بزرگ جهان تبدیل شده است.

وی بابیان این‌که این شرکت سال گذشته ۸۲ میلیون مسافر جابه‌جا کرده، گفت: هدف ما جابه‌جایی ۸۵ میلیون مسافر در سال جاری است.

وی ادامه داد: « شرکت ترکیش ایرلاینز در سال ۲۰۲۲ سودی معادل ۲.۷ میلیارد دلار اعلام کرد که بزرگترین رکورد در تاریخ هوانوردی اروپا به شمار می‌رود. در حال حاضر 414 هواپیما داریم.

وی تاکید کرد: «هدف ما در ۱۰ سال آینده با نگاهی به ۲۰ سال گذشته، رشد ۷.۴ درصدی برای حمل ۱۷۰ میلیون مسافر و رسیدن به ناوگان عظیم ۸۱۰ فروند هواپیما است. در سال ۲۰۲۳، ما بیش از ۱۹ میلیارد درآمد خواهیم داشت. در صورت اجرای استراتژی ما تا ۸۱۰ هواپیما در سال ۲۰۳۳، در آمد ترکیه از طریق این شرکت ۱۴۱ میلیارد دلار خواهد بود».

بولات با بیان اینکه نزدیک به ۵۰۰ نوع غذای خوشمزه از جمبه کباب و ماهی برای مسافران تهیه شده است، گفت: «غذاها توسط سرآشپزهای بسیار آموزش دیده تهیه می‌شود. ما این را با محصولات محلی و تازه به دنیا ارائه می‌دهیم.​​​​​​​ با ارتقای غذاهای خود به سطح بعدی پیشرفت جدیدی ایجاد می‌کنیم. همچنین اینترنت رایگان را برای همه مسافران در هواپیما فراهم خواهیم کرد. این شرکت یکی از دیجیتال‌ترین‌های جهان بوده و یکی از سه شرکت هواپیمایی در این زمینه خواهد شد».



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها