کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گوگل 8 میلیارد دلار جریمه شد


کد خبر : ۱۰۷۶۹۱شنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱:۰۸۳۸۳۴ بازدید

گوگل توافق کرد هشت میلیون دلار در تگزاس برای حل و فصل شکایت از این شرکت به دلیل...
گوگل 8 میلیارد دلار جریمه شدگوگل 8 میلیارد دلار جریمه شد

گوگل توافق کرد هشت میلیون دلار در تگزاس برای حل و فصل شکایت از این شرکت به دلیل استفاده از تبلیغات گمراه کننده برای تبلیغ تلفن هوشمند پیکسل ۴، پرداخت کند.

به گزارش ایسنا، این غول جست‌وجو و تبلیغات که سازنده سیستم عامل اندروید و مالک یوتیوب است، از سوی دولت فدرال و دادستان‌های کل ایالت‌های آمریکا برای نقض قوانین ضد انحصارطلبی و به منظور حمایت از مصرف کنندگان، هدف تحقیقات قرار گرفته است. دولت فدرال دو شکایت علیه گوگل تنظیم کرده است.

در این قضیه، دفتر کِن پاکستون، دادستان کل تگزاس مدعی شد گوگل، گویندگان رادیو را برای تعریف از گوشی پیسکل ۴ استخدام کرده است بدون این که به آنها اجازه دهد از این گوشی استفاده کنند.

دادستان کل تگزاس اعلام کرد اگر گوگل می‌خواهد در تگزاس تبلیغ کند، بهتر است که گفته‌هایش درست باشد. در این مورد، این شرکت اظهاراتی داشته که کاملا نادرست بوده و توافق اخیر، گوگل را به دلیل دروغگویی به تگزاس برای سود مالی، مسئول شناخته است.

بر اساس گزارش رویترز، گوگل در بیانیه‌ای اعلام کرد که رعایت قوانین تبلیغات را جدی می گیرد. سخنگوی این شرکت گفت: از این که این مسئله را حل کردیم، خوشنودیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها