کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رزرو تور گردشگری ارزان در سفرمارکت


کد خبر : ۱۰۷۶۴۳شنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹:۴۹۴۷۵۷ بازدید

بسیاری از علاقه‌مندان به سفر و گردشگری ترجیح می‌دهند به صورت گروهی و همراه با راهنما به سفر بروند. افراد دیگری هم هستند که تمایل دارند به جای خرید بلیط سفر و ...

 

بسیاری از علاقه‌مندان به سفر و گردشگری ترجیح می‌دهند به صورت گروهی و همراه با راهنما به سفر بروند. افراد دیگری هم هستند که تمایل دارند به جای خرید بلیط سفر و رزرو هتل به صورت جداگانه، پکیج‌های تور را از آژانس‌های مسافرتی آنلاین خریداری کنند. تورهای مسافرتی برای افرادی که این ویژگی‌ها را دارند بهترین گزینه است. در این تورها شما هم می‌توانید با خانواده یا دوستانتان سفر کنید و هم به صورت انفرادی مسافرت بروید. قیمت هر تور به عوامل مختلفی بستگی دارد و هر کس مایل است تا متناسب با خدماتی که در سفرش دریافت کند، قیمت بهینه‌ای را پرداخت کند. علاوه بر این، برخی به دنبال سفری اقتصادی با انتخاب تورهای ارزان هستند. در این نوشته توضیح می‌دهیم چگونه می‌توانید تورهای ارزان را به کمک سفرمارکت پیدا و خریداری کنید.

 

سعی کنید تور را زود رزرو کنید

نرخ‌ها می‌توانند در یک چشم به هم زدن افزایش پیدا کنند، بنابراین بهتر است از قبل تحقیق در مورد تور خود را شروع کنید. هر چه زودتر این کار را انجام دهید، بهتر است. اما حواستان باشد که با عجله و سهل‌انگاری تور را رزرو نکنید. تمامی اطلاعات و جزئیات تور را در اپ یا سایت سفرمارکت چک کنید و بعد رزرو کنید. برای اینکه تور مورد نظرتان سریع پر نشود و برنامه‌هایتان به هم نخورد پیشنهاد می‌کنیم به طور میانگین ۱ ماه زودتر، اقدام به خرید تور از طریق لینک روبرو (https://safarmarket.com/tours) کنید. اما اگر به تنهایی سفر می‌کنید و امکان انعطاف در برنامه را دارید می‌توانید از تورهای لحظه آخری که با تخفیف ارائه می‌شوند هم استفاده کنید. برای اینکه بتوانید از سفرمارکت تور ارزان رزرو کنید، بهتر است حداقل دو سه هفته زودتر اقدام به رزرو تور کنید تا مناسب‌ترین‌ها را بتوانید انتخاب کنید.

 

قیمت‌های مختلف تور را در سفرمارکت مقایسه کنید

همه می‌خواهند یک سفر مناسب اقتصادی داشته باشند؛ اما آژانس‌های مختلف قیمت‌های متفاوتی برای خدمات گاه یکسان ارائه می‌دهند. پس به صورت دائم سایت‌های رزرو تور را چک کنید. این کار می‌تواند باعث شود که بهترین گزینه که مطابق شرایط شماست، انتخاب کنید. اما مساله این است که تعداد سایت‌های تامین‌کننده بسیار زیاد است و امکان مقایسه پیوسته آن‌ها وجود ندارد. راه حل استفاده از بازار آنلاین سفر و گردشگری، یعنی اپ و سایت سفرمارکت است. چون همه تورهای عرضه‌شده توسط تامین‌کنندگان معتبر را در یکجا به شما نمایش می‌دهد.

هنگام رزرو تور در سفرمارکت شما به راحتی امکان این را دارید که انواع قیمت‌های تورها را مقایسه کرده و بهترین مورد را انتخاب کنید. بنابراین تنها کافی است که مبدا و مقصد مورد نظر، تاریخ رفت و برگشت و تعداد مسافران را وارد کنید. بعد از آن انواع تورها برحسب اطلاعاتی که وارد کردید، به ترتیب قیمت و دیگر فیلترهایی که مد نظر دارید به نمایش درمی‌آیند.

 

نگاهی به تورهای لحظه آخری بیندازید

تورهای لحظه آخری، تورهایی هستند که هنگام نزدیک شدن به زمان سفر، قیمتشان ارزان‌تر می‌شوند. در حقیقت این تورها، متشکل از تورهایی هستند که ظرفیتشان هنوز تکمیل نشده است. آژانس‌ها و تورها برای تکمیل ظرفیت تورهایی که برنامه‌ریزی کرده‌اند، تبلیغاتی انجام می‌دهند. بنابراین هنگام نزدیک شدن به زمان سفر، قیمت این تور لحظه آخری کمتر از تور معمولی است. اگر به دنبال خرید تور ارزان‌قیمت هستید، حتما تورهای لحظه آخری را چک کنید و مناسب‌ترین آن‌ها را انتخاب کنید. پس از اینکه در سایت یا اپلیکیشن سفرمارکت اطلاعات تور مورد نظر خود را وارد کردید، انواع تورها در صفحه نمایش ظاهر می‌شوند. در میان این تورها شما می‌توانید تورهای لحظه آخری و تورهای ارزان برای مقصد مورد نظر خود را پیدا کنید. ولی به یاد داشته باشید برای استفاده از تورهای لحظه‌آخری باید انعطاف کافی برای یک سفر نسبتا ناگهانی را داشته باشید.

 

 

از تیم پشتیبانی متخصص سفرمارکت کمک بگیرید

اگر می‌خواهید به صورت اینترنتی تور رزرو کنید، مطمئن شوید که از خدمات آنلاینی استفاده می‌کنید که پشتیبانی قابل اعتماد مشتری را ارائه می‌دهند. به این ترتیب، زمانی که در تنگنا باشید، می‌توانید راحت‌تر کمک بگیرید. هیچ کس دوست ندارد هنگام مواجه با مشکلات، مخصوصا مشکلات سفر تنها بماند. به این ترتیب می‌توانید با کارشناسان شرکت‌های گردشگری تماس بگیرید. خوشبختانه همه آژانس‌های مسافرتی که در سفرمارکت به عرضه تورهایشان می‌پردازند، دارای مجوزهای رسمی بوده و خدماتی که ابراز کرده‌اند را به طور کامل ارائه می‌دهند. هنگام رزرو تور از سفر مارکت چنانچه با مشکل خاصی برخورد کردید که نیاز به مشورت با متخصصان را داشتید، می‌توانید با کارشناسان سفرمارکت در ارتباط باشید. آن‌ها به خوبی شما را راهنمایی می‌کنند.

 

در رابطه با تاریخ های سفر انعطاف‌پذیر باشید

برای رزرو تور ارزان مقصد گردشگری مورد نظر، مطمئن شوید که مراسم خاصی در آن بازه زمانی در مقصد صورت نمی‌گیرد. برخی از مراسم مهم در مقاصد گردشگری مثل گلاب‌گیری کاشان بر روی قیمت تور تاثیر می‌گذارد و باعث افرایش قیمت می‌شود.

شرایط آب و هوایی مقاصد نیز بر قیمت تور موثر است. مثلا اگر در فصل گرما به مناطق جنوبی که دارای آب و هوای گرم و خشک است، سفر کنید، هزینه تور کمتر و آفر بیشتری به شما تعلق می‌گیرد.

گاهی فقط با تغییر تاریخ سفر خود می‌توانید کلی در هزینه تور صرفه‌جویی کنید. برای رزرو یک تور ارزانتر و خلوت‌تر تاریخی انتخاب کنید که در پایان هفته، تعطیلات و یا اوج تقاضای سفر به یک مقصد خاص نباشد. در این صورت دیگر لازم نیست نگران هزینه‌های زیاد رزرو هتل و تور باشید. در کمال تعجب، با جا به جا کردن، دو روز در آغاز و پایان سفر، می‌توانید صدها هزار تومان صرفه‌جویی کنید. مثلا توری که رفت آن در چهارشنبه و برگشتش جمعه شب است گرانتر از توری است که رفت آن جمعه و برگشتش دوشنبه است. شما با تغییر روزهای سفرتان و چک کردن قیمت در سفرمارکت، می‌توانید تغییر قیمتی را به خوبی کنترل کنید.

 

چگونه با سفرمارکت تور رزرو کنیم؟

برای رزرو تور ارزان از طریق پلتفرم گردشگری سفرمارکت، ابتدا وارد صفحه رزرو تور سفرمارکت شوید. سپس گزینه‌های مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، تعداد اتاق و مسافر را انتخاب کنید. سپس بر روی جستجوی تور کلیک کنید تا صفحه انواع تورهایی که در بازه تاریخی مورد نظر شما برگزار می‌شوند، باز شود. پس از مقایسه اطلاعات و قیمت تورها، می‌توانید مناسب‌ترین آن‌ها را انتخاب کنید.

 

کلام آخر

گاهی اوقات با رزرو یک تور مناسب، می‌توانید از انتخاب هتل مناسب و بلیط هواپیما خارجی یا داخلی نیز خیالتان راحت باشد. اگر به دنبال تور ارزان‌قیمت هستید، باید کیفیت سفر خود را نیز حتما در نظر بگیرید. برای رزرو تور ارزان، همچنین موارد مهمی است که باید به آن‌ها توجه کنید. در این نوشته از سفرمارکت در مورد رزرو تور ارزان و مهم‌ترین نکات آن با شما صحبت کردیم. امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها