کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چالش یورو 7 برای خودروسازان


کد خبر : ۱۰۶۱۷۵دوشنبه، ۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳:۱۵۳۳۲۹ بازدید

دولت‌های چند کشور اروپایی می‌گویند قوانینی که اتحادیه اروپا برای کاهش آلودگی خودروها وضع کرده باید تغییر کند. وزرای حمل و نقل آلمان ...
چالش یورو 7 برای خودروسازانچالش یورو 7 برای خودروسازان

دولت‌های چند کشور اروپایی می‌گویند قوانینی که اتحادیه اروپا برای کاهش آلودگی خودروها وضع کرده باید تغییر کند. وزرای حمل و نقل آلمان، ایتالیا، جمهوری چک، لهستان، پرتغال، رومانی، مجارستان و اسلواکی هفته گذشته با هدف پیشنهاد تغییراتی در این قوانین با هم دیدار کردند.

امسال قرار است مذاکره برای نهایی کردن قوانین یورو ۷ انجام شود. براساس این قوانین میزان مجاز تولید اکسید نیتروژن و دی اکسید کربن موتورهای درون‌سوز نسبت به قوانین کنونی یورو ۶ کاهش خواهد یافت. انتظار می‌رود کشورهای عضو اتحادیه اروپا مجبور شوند از اواسط سال ۲۰۲۵ این قوانین تازه را اجرا کنند.

اما خودروسازان و برخی کشورهای اروپایی می‌گویند اعمال این قوانین به صنعت خودرو لطمه خواهد زد و مهلتی که برای اجرای قوانین پیش‌بینی شده واقع‌بینانه نیست. به گفته خودروسازان هزینه نصب دستگاه‌هایی که آلودگی را کم می‌کند بسیار زیاد است و آنها را مجبور می‌کند تولید ماشین‌های کوچک و ارزان را متوقف کنند.

اتحادیه اروپا سال گذشته میلادی تصمیم خود برای اعمال استاندارد یورو ۷ را اعلام کرد. به گفته این اتحادیه مزایای اجرای این قانون برای کاهش آلودگی هوا از هزینه‌اش بسیار بیشتر است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها