کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سفر کارت علی بابا یعنی هدیه یک حال خوب به همکارانتان


کد خبر : ۱۰۵۹۲۸دوشنبه، ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵:۴۱۱۵۱۴ بازدید

ارتباط با همکارانتان در چه سطحی است؟ آیا چندان با هم درارتباط نیستید یا می‌توانید در روزهای سخت و پرچالش روی کمکشان حساب کنید. متاسفانه با بررسی کسب‌وکارها می‌بینیم در ...
سفر کارت علی بابا یعنی هدیه یک حال خوب به همکارانتانسفر کارت علی بابا یعنی هدیه یک حال خوب به همکارانتان

اطلاع رسانی تبلیغاتی

ارتباط با همکارانتان در چه سطحی است؟ آیا چندان با هم درارتباط نیستید یا می‌توانید در روزهای سخت و پرچالش روی کمکشان حساب کنید. متاسفانه با بررسی کسب‌وکارها می‌بینیم در بعضی سازمان‌ها همکاران با هم مانند دو دوست رفتار نمی‌کنند و ارتباطشان پر از چالش‌های عجیب و غریب است. اگر کسی آشنایی زیادی با مدیریت سازمان نداشته باشد، ممکن است اهمیت زیادی به این موضوع ندهد و تمرکزش را روی اهداف سازمان بگذارد.

ارتباطات سازمانی همان پاشنه آشیلی است که از نگاه متخصص‌های حوزه مارکتینگ، می‌تواند باعث سقوط تدریجی سازمان و اختلال در مسر موفقیتش شود. کسب‌وکارهای زیادی به‌خاطر بی‌توجهی به این مورد رو به افول رفته‌اند. هرچه مدیران یک کسب‌وکار، روابط را در سطوح همکاران، شرکای تجاری و مشتریان بهتر مدیریت کنند، مسیر رشد و پیشرفت سازمان با دست‌اندازهای کمتری طی می‌شود. اهدای هدیه سازمانی به‌عنوان راه‌حلی همیشگی بخشی از این ارتباطات را از نو می‌سازد و حسن‌نیت افراد را به هم نشان می‌دهد. در این مطلب نگاهی به بهترین هدیه سازمانی یعنی سفر کارت علی بابا و مناسبت‌های مختلفی میندازیم که فرصت بهبود روابط با اعطای هدیه را دراختیارمان می‌گذارند.

بهترین هدیه

بهترین هدیه سازمانی، هدیه‌ای است که تا مدت‌ها در خاطر مخاطب بماند. به محض شنیدن این جمله، متوجه می‌شویم تهیه هدایای دکوری ایده خوبی نیستند؛ زیرا در مدت زمان کوتاهی به بخشی از دکوراسیون اتاق تبدیل می‌شوند. هدیه سازمانی باید کاربردی باشد تا گرهی از نیازها و خواسته‌های فرد را باز کند. ویژگی دیگر بهترین هدیه سازمانی موثربودن آن است؛ هدیه باید تا مدت‌ها تاثیرگذاریش را در ذهن مخاطب حفظ کند و میخش را در ذهن و احساسات دریافت‌کننده بکوبد!

از طرفی هزینه خرید هدیه هم نکته مهمی است که نمی‌توان اهمیتش را انکار کرد. هدایای موثر، کاربردی و رسمی معمولا قیمت بیشتری دارند. بهترین هدیه سازمانی، آن است که با هزینه کم فراهم شود و همه ویژگی‌های گفته‌شده را در خود داشته باشد. در چنین شرایطی انتخاب کمی سخت می‌شود؛ چون گزینه‌های زیادی روی میز نخواهیم داشت.

با توجه به نیاز سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ و کوچک، مجموعه علی‌بابا محصولی را طراحی کرده که در نوع خود بی‌نظیر است. سفر کارت علی بابا در قالب کارت هدیه سفر طراحی شده تا مخاطبان محصولات سفر را از سایت یا اپلیکیشن علی‌بابا بخرند. محصولات متنوع سفر شامل بلیط پرواز داخلی و خارجی، رزرو هتل داخلی و خارجی، رزرو اقامتگاه بومگردی، اجاره سوئیت، اجاره آپارتمان مبله، اجاره ویلا، رزرو تورهای داخلی و خارجی و بیمه مسافرتی می‌شوند.

سفر کارت- هدیه سازمانی

چرا سفر

هرچه هدیه بیشتر در خاطر مخاطب بماند، تصویر بهتری از برند در ضمیرناخودآگاهش ثبت می‌شود. مخاطب با دردست‌داشتن سفر کارت علی بابا می‌تواند حال خوب سفر را تجربه کند. هرگاه گیرنده سفر کارت به خاطرات خوش سفر فکر کند یا عکس‌های آن را ببیند، نام برندتان در ذهنش رنگی تازه به خود می‌گیرد.

اگر در کتاب‌های فرهنگ لغت بگردیم، سفر را در معنی جابه‌جایی از شهری به شهر دیگر می‌دانند. معانی سفر بیشتر از این حرف‌هاست و ابعاد گسترده‌تری دارد. سفر را می‌توان کشف چیزهای جدید معنی کرد، قرارگرفتن در موقعیت‌های جدید، تماشای چیزهای جدید، ارتباط با افرادی جدید، چشیدن طعم غذاهای جدید، شنیدن آواهای جدید و... همگی رهاورد سفر هستند. کمتر کسی پیدا می‌شود که از هدیه‌گرفتن سفر با سفر کارت خوشحال نشود. حتی آن‌هایی که در برابر ترک خانه مقاومت می‌کنند، برای استفاده از اعتبار این کارت هدیه مجبور هستند یکبار به سفر بروند. اعتبار سفرکارت قابلیت نقدشدگی ندارد و فقط روی خرید محصولات سفر قابل‌استفاده است.

هدیه یک حال خوب

هرچه از جذابیت‌های تجربه سفر بگوییم، باز هم نمی‌توانیم آن را کامل و دقیق توصیف کنیم؛ به‌قول معروف شنیدن کی بود مانند دیدن! احتمالا شما هم تا این لحظه از هدیه یک حال خوب با سفر به همکاران، شرکای تجاری، مشتریان و مخاطبان سازمان مطمئن شده‌اید. هیچ اجباری برای اعطای سفر کارت علی بابا در موقعیت‌های ویژه نیست، شما می‌توانید با این کارت هدیه سفر مخاطبان را در هر زمانی خوشحال کنید. با این حال برخی موقعیت‌ها فرصت خوبی برای هدیه‌دادن سفر کارت است.

رفاهیات سازمانی

سفر کارت را به‌عنوان رفاهیات سازمانی معرفی کنید تا افراد متخصص برای فعالیت در سازمانتان ترغیب شوند. از طرفی با درنظرگرفتن رفاهیات سازمانی احتمالا مجبور به پرداخت مالیات کمتری خواهید بود.

سفر کارت- هدیه سازمانی

قدردانی و پاداش عملکرد

برای قدردانی و پاداش عملکرد، سفر کارت را به مخاطبان هدیه دهید. این کار به آن‌ها یادآوری می‌کند پیشرفت‌های سازمان تا حد زیادی به زحمات آن‌ها وابسته است. کارکنان و همکاران با دریافت سفر کارت به‌عنوان پاداش، انگیزه بیشتری برای هل‌دادن سازمان در جاده پیشرفت خواهند داشت.

هدیه نوروز و یلدا

دو مناسبت تقویمی هدیه نوروز و شب یلدا مهم‌ترین موقعیت‌ها برای اعطای هدیه سازمانی هستند. در این روزها بیشتر شرکت‌ها هدیه سازمانی تهیه می‌کنند و رقابتی ناخواسته میان رقبا بر سر کیفیت و ماهیت آن‌ها ایجاد می‌شود. سفر کارت را در قالب هدیه سازمانی منحصربه‌فرد به مخاطبانتان هدیه دهید تا در صدر این رقابت‌ها باشید.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها