کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت گوشت نزولی خواهد شد


کد خبر : ۱۰۵۸۰۶جمعه، ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳:۰۳۱۷۸۳۵ بازدید

رئیس انجمن تامین کنندگان فرآورده های خام دامی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده از ابتدای هفته آینده گوشت با کیفیت تازه از کشورهای رومانی و ...
قیمت گوشت نزولی خواهد شدقیمت گوشت نزولی خواهد شد

رئیس انجمن تامین کنندگان فرآورده های خام دامی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده از ابتدای هفته آینده گوشت با کیفیت تازه از کشورهای رومانی و استرالیا در حجم مطلوب وارد کشور می شود.

فرهاد آگاهی اظهار داشت: در پی توافقات انجام شده با وزارت جهاد کشاورزی، واردکنندگان جدید و با سابقه برای حل مشکل گرانی گوشت و کمک به تنظیم بازار، علاوه بر واردات گوشت از مبادی روسیه، قزاقستان و مغولستان، اقدام به واردات گوشت با کیفیت تازه از کشورهای رومانی و استرالیا به عنوان بزرگ ترین تولیدکنندگان گوشت گوسفندی کرده اند.

وی افزود: محموله های گوشت با کیفیت از طریق هواپیما و تریلی های مجهز یخچال دار به صورت متعدد و برنامه ریزی شده از ابتدای این هفته وارد کشور شده و به سرعت در بازار توزیع می شود.

رئیس انجمن تامین کنندگان فرآورده های خام دامی همچنین در خصوص میزان واردات گوشت قرمز تصریح کرد: واردات گوشت قرمز تا سه ماه آینده و تا زمانی که قیمت این محصول به تعادل رسیده و منطقی شود ادامه خواهد داشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها