کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گران‌فروشی بلیت هواپیما زیر سر آژانس‌های متخلف‌ است


کد خبر : ۱۰۵۳۸دوشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۷:۲۵۱۳۲۰ بازدید

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با تأکید بر اینکه‌ گران‌فروشی بلیت هواپیما در ایام اوج سفر زیر سر آژانس‌های متخلف ...

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با تأکید بر اینکه‌ گران‌فروشی بلیت هواپیما در ایام اوج سفر زیر سر آژانس‌های متخلف است، گفت: ساختار اداری-مالی سازمان هواپیمایی باید تغییر کند، تا سازمان به عنوان مرجع نظارتی اقتدار بیشتری داشته باشد.

مقصود اسعدی سامانی در گفت‌وگویی درباره نظارت بر عملکرد شرکت‌های هواپیمایی در ایام نوروز اظهار داشت: تلاش می‌کنیم نظارت جامع بر عملکرد ایرلاین‌ها، ارائه کیفیت خدمات مناسب و اعمال نرخ‌های قانونی وجود داشته باشد.

وی در پاسخ به این گفته که همه شرکت‌ها مدعی رعایت قانون هستند، اما در اوج سفر قبلی (‌سفر‌های اربعین) عده‌ای قانون‌گریزی کردند، توضیح داد:‌ مشکلی که چندی پیش‌ در ایام اربعین رخ داد و در چند پرواز، ‌بلیت با نرخ بیش از حد معمول و گران‌تر فروخته شد‌، ناشی از قانون‌گریزی آژانس‌های فروش بلیت هواپیما و برخی سایت‌‌های اینترنتی فروش بلیت غیرمعتبر بود.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با تأکید بر اینکه مردم فقط از آژانس‌‌های فروش بلیت معتبر و دارای مجوز سازمان هواپیمایی خرید بلیت هواپیما انجام دهند، گفت: مشکلاتی که هر از گاهی در شرایط پیک سفر ‌برای بلیت‌‌های هواپیما‌ رخ می‌دهد، ناشی از همین تخلفات آژانس‌ها است.

اسعدی سامانی مدعی شد: شرکت‌های هواپیمایی نمی‌خواهند، خلاف مقررات سازمان هواپیمایی کشوری اقدام کنند، اما برخی آژانس‌های طرف قرارداد، تخلفاتی انجام می‌دهند که باید طبق قانون با آنها برخورد شود.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی افزود: تمرکز تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری در صنعت حمل و نقل هوایی می‌تواند کمک به سزایی در روان‌سازی ارائه خدمات به مسافران و افزایش کیفیت خدمات داشته باشد که در حال حاضر ایرلاین‌ها با این مشکل مواجه هستند.

اسعدی سامانی افزود: در راستای هماهنگی سفر‌های نوروزی، انجمن شرکت‌های هواپیمایی جلسات مختلفی با شرکت‌های هواپیمایی برگزار کرده است و شرکت‌ها وعده داده‌اند نهایت تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران داشته باشند.


سازمان هواپیمایی کشوری اقتدار لازم را برای مقابله با قانون‌گریزی ندارد

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با تأکید بر اینکه‌ ساختار اداری - مالی سازمان هواپیمایی کشوری مشکل دارد، اضافه کرد: قانون هواپیمایی کشوری متعلق به سال 1328 است؛ باید ساختار اداری - مالی سازمان هواپیمایی کشوری تغییر کند، تا سازمان به عنوان مرجع نظارتی اقتدار بیشتری پیدا کند و بتواند با قانونگذاری روان، ‌کارشناسان بهتری را جذب کرده و جهت ارائه خدمات و نظارت بیشتر بر حمل و نقل هوایی کمک کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها