کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

عرضه گوشت گرم وارداتی از فردا


کد خبر : ۱۰۴۳۵۲یکشنبه، ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۳:۰۵۹۵۴۳ بازدید

۱۹۶ مرکز را برای عرضه آماده کردیم که شامل ۲۲ میدان میوه و تره بار اصلی و ۱۷۴ بازار زیر مجموعه...
عرضه گوشت گرم وارداتی از فرداعرضه گوشت گرم وارداتی از فردا

با وجود اینکه وزارت جهاد کشاورزی چندی پیش از عرضه گوشت گرم وارداتی خبر داده بود، ولی مدیر بهره برداری سازمان میادین میوه و تره بار تهران می گوید که هنوز گوشتی تحت عنوان گوشت گرم وارداتی وارد میادین نشده است.

به گزارش ایسنا، مقدسی زاده آخرین وضعیت عرضه گوشت گرم وارداتی در میادین را تشریح کرد و گفت: پیرو جلساتی که برگزار کردیم برنامه ریزی های لازم  برای توزیع گوشت گرم وارداتی در سطح گسترده صورت گرفت ولی  تا به این لحظه گوشتی تحت عنوان گوشت وارداتی وارد میادین میوه و تره بار نشده است.

وی ادامه داد: ۱۹۶ مرکز را برای عرضه آماده کردیم که شامل ۲۲ میدان میوه و تره بار اصلی و ۱۷۴ بازار زیر مجموعه آن است.

این مقام مسئول در سازمان میادین میوه و تره بار که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، افزود: مسئولان مربوطه وعده داده اند که از فردا صبح توزیع گوشت گرم وارداتی صورت بگیرد. آمادگی خود را اعلام کردیم  و به محض ورود توزیع آغاز خواهد شد.

وی در خصوص خالی بودن غرفه های  عرضه گوشت گرم در میادین نیز گفت:متاسفانه به دلیل عدم تناسب قیمت، اکثر بهره برداران ما در میادین نتوانستند گوشت مورد نیاز خود را تامین کنند. از طرفی محدودیت هایی وجود دارد و میادین امکان افزایش قیمت ندارند. البته توزیع گوشت منجمد سه هفته ای می شود که آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

کمتر از دو هفته پیش مدیرکل دفتر بازرگانی کالاهای کشاورزی از واردات گوشت گرم به کشور خبر داد و اعلام کرد که برای تامین نیاز بازار داخلی و بر اساس تفاهمنامه‌ای که با بخش خصوصی منعقد کرده‌ایم قرار است گوشت گرم گوسفندی وارد کشور و با قیمت هر کیلو ۲۰۰ هزار تومان در میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌ها و خرده فروشی‌ها عرضه شود و انتظار می‌رود از اواسط هفته بعد واردات گوشت گرم گوسفندی را به کشور داشته باشیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها