کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

8 سال حبس برای قاتل دختر اهوازی


کد خبر : ۱۰۴۲۳۹پنجشنبه، ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳:۳۵۲۴۹۱ بازدید

مرد اهوازی که سال گذشته همسرش را به قتل رسانده و سرش را در شهر چرخانده بود با رأی قطعی دادگاه به 8 سال و 2 ماه حبس محکوم شد.
8 سال حبس برای قاتل دختر اهوازی8 سال حبس برای قاتل دختر اهوازی

مرد اهوازی که سال گذشته همسرش را به قتل رسانده و سرش را در شهر چرخانده بود با رأی قطعی دادگاه به 8 سال و 2 ماه حبس محکوم شد.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، صبح دیروز سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری خود از قطعی شدن حکم مرد جوانی به نام سجاد خبر داد که سال گذشته همسرش به نام مونا را در شهر اهواز به قتل رسانده بود.

مسعود ستایشی در این نشست گفت: سجاد - ح متهم ردیف اول پرونده به اتهامات مباشرت در قتل عمدی و ایراد ضرب و جرح عمدی و اخلال در نظم عمومی و متهم دوم پرونده به نام حیدر - ح به اتهام معاونت در قتل عمدی محکوم شده‌اند.

اولیای دم مقتول از دامادشان اعلام گذشت کردند و با توجه به قابل گذشت بودن این قسمت از اتهام در موردی که واجد جنبه خصوصی این پرونده است، منتهی به صدور قرار موقوفی تعقیب شده، اما جنبه عمومی جرم باقی است و بر این اساس از لحاظ جنبه عمومی جرم متهم ردیف اول از حیث مباشرت در قتل عمدی به تحمل ۷ سال و نیم حبس تعزیری و از حیث جنبه عمومی ایراد ضرب و جرح عمدی به ۸ ماه حبس محکوم شده است.

وی با بیان اینکه رأی قطعی است و قطعیت یافته است، گفت: متهم ردیف دوم نیز به ۴۵ ماه حبس تعزیری از باب معاونت در قتل عمدی محکوم شده است که متهمان در زندان هستند.

بر اساس این گزارش، 17 بهمن سال گذشته دختری 17 ساله به نام مونا که با پسرعمویش ازدواج کرده بود بی‌خبر به کشور ترکیه رفت اما وقتی پدر و عمویش او را به اهواز برگرداندند شوهرش سجاد با کمک برادرش او را به قتل رساندند و سرش را از تن جدا کردند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها