کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

زورگیری در پوشش مسافرکش


کد خبر : ۱۰۴۱۱۵دوشنبه، ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸:۱۶۱۴۲۲ بازدید

رئيس پليس آگاهي پايتخت از دستگيري 2 مردجوان که در پوشش مسافرکش اقدام به زورگيري مي‌کردند، خبر داد.
زورگیری در پوشش مسافرکشزورگیری در پوشش مسافرکش

رئيس پليس آگاهي پايتخت از دستگيري 2 مردجوان که در پوشش مسافرکش اقدام به زورگيري مي‌کردند، خبر داد.

سرهنگ کارآگاه علي وليپور گودرزي اظهارکرد: رسيدگي به پرونده زورگيري از يک مردجوان در شمال تهران، در دستور کار تيمي زبده از کارآگاهان پايگاه يکم پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: تحقيقات ابتدايي کارآگاهان نشان داد، مالباخته هنگامي‌که به‌عنوان مسافر سوار بر يک پرايد مشکي رنگ شده در ميانه‌راه 2 سرنشين خودور با چاقو تلفن‌همراه و 2 ميليون تومان زورگيري کرده و مالباخته را از درب ماشين به روي آسفالت پرتاب کرده‌اند. رئيس پليس آگاهي پايتخت ادامه داد: بنابرحساسيت موضوع تيمي از کارآگاهان پايگاه يکم پليس آگاهي براي انجام تحقيقات ميداني راهي صحنه جرم شدند و با بهره‌گيري از شيوه‌هاي کشف نوين جرم پلاک خودروي موردنظر را شناسايي کردند.

اين انتظامي گفت: کارآگاهان پايگاه يکم پليس آگاهي با دريافت اين سرنخ مهم اقدامات اطلاعاتي را کليد زدند و با روش‌هاي علمي هويت و مخفيگاه متهمان را در جنوب تهران رديابي کردند که در ادامه نيز مشخص شد 2 مردجوان داراي سوابق متعدد کيفري هستند. سرهنگ کارآگاه وليپور گودرزي ادامه داد: کارآگاهان پس از دريافت اين اطلاعات مهم با هماهنگي‌هاي لازم با مرجع قضائي راهي مخفيگاه متهمان شدند و آنها را در يک عمليات منسجم دستگير و در ادامه موفق به کشف اموال مسروقه شدند. وي افزود: متهمان پس از انتقال به پايگاه يکم پليس آگاهي هدف تحقيقات قرار گرفتند و به جرم خود مبني بر زورگيري از مردجوان در خودروي خود اعتراف کردند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها