کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دستگیری قاتلان دختر 7 ساله سراوانی


کد خبر : ۱۰۴۱۱۴دوشنبه، ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶:۰۰۱۷۴۴ بازدید

عاملان شلیک مرگبار به دختر 7 ساله سراوانی پس از بازگشت به کشور در عملیات ویژه پلیس دستگیر شدند.
دستگیری قاتلان دختر 7 ساله سراوانیدستگیری قاتلان دختر 7 ساله سراوانی

عاملان شلیک مرگبار به دختر 7 ساله سراوانی پس از بازگشت به کشور در عملیات ویژه پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ مرتضی جوکار، جانشین فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان در تشریح این ماجرا گفت: اوایل آبان امسال در پی وقوع تیراندازی در یکی از مناطق مسکونی روستای آسپیچ شهرستان سراوان، دختربچه‌ای به نام مونا نقیبی مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان باخت. کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی به همراه تیم بررسی صحنه جرم به سرعت در محل حاضر شدند و از همان لحظات ابتدایی تحقیقات خود را برای شناسایی عاملین جنایت آغاز کردند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان افزود: رسانه‌های وابسته به معاندین و مغرض ادعا کردند این کودک در پی‌ تیراندازی بی‌ضابطه نیروهای نظامی در یکی از مناطق مسکونی از توابع شهرستان سراوان جان باخته است و با انتشار این خبر کذب موجبات تشــــــــــــویش اذهان عمومی را فراهم آوردند، اما تحقیقات و بررسی‌های میدانی پلیس از همان ابتدا مشخص کرد یک باند سارقین مسلح هنگام سرقت مسلحانه یک دستگاه خودرو، اقدام به تیراندازی کرده و در این بین دختربچه هفت ساله‌ مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.سرهنگ جوکار افزود: با رصد دقیق پلیس مشخص شد عاملان این جنایت پس از وقوع قتل به یکی از کشورهای همسایه گریخته‌اند. سرانجام با کار دقیق پلیسی و با توجه به حساسیت موضوع، عاملین این جنایت به محض ورود به کشور شناسایی و در یک عملیات منسجم و پیچیده قاتل اصلی به همراه ۲ همدست دیگرش دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان گفت: با دستگیری قاتل و اعتراف او و دیگر همدستانش به ارتکاب این جنایت، پرونده برای سیر مراحل قانونی به همراه متهمان به مراجع قضایی ارسال شد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها