کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هر شاخه گل رز 60 هزار تومان اعلام شد


کد خبر : ۱۰۴۰۰۹پنجشنبه، ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۰:۳۶۵۶۶۳ بازدید

رییس اتحادیه تولیدکنندگان گل و گیاه و بذر و نهال استان تهران گفت: خانواده ها به جای هزینه 120 هزار تومان برای دو شاخه گل رز، یک گلدان گلدار به مبلغ ...
هر شاخه گل رز 60 هزار تومان اعلام شدهر شاخه گل رز 60 هزار تومان اعلام شد

رییس اتحادیه تولیدکنندگان گل و گیاه و بذر و نهال استان تهران گفت: خانواده ها به جای هزینه 120 هزار تومان برای دو شاخه گل رز، یک گلدان گلدار به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان خریداری کنند.

غلامحسین سلطان محمدی، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان گل و گیاه و بذر و نهال استان تهران درباره وضعیت بازار گل این روزها به مهر گفت: در حال حاضر با توجه به بزرگداشت روز مادر و سرد شدن هوا کمبود گل فقط در بازار رز است و بازار گل نرگس و مریم تأمین است.

وی افزود: اتحادیه برای جبران این موضوع گیاهان گل دار را به جمع گل‌ها اضافه کرده است و از این رو پیشنهاد می‌شود خانواده‌ها برای تبریک روز مادر و زن به جای گل که یک هفته ماندگاری دارد گلدان‌های گل دار خریداری کنند.

سلطان محمدی درباره قیمت هر شاخه رز گفت: هر شاخه رز در عمده فروشی‌ها بین ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان است که اتحادیه تولیدکنندگان گل و گیاه پیشنهاد داده این مبلغ در گل فروشی‌ها ۶۰ هزار تومان باشد. اما تاکید ما به خانواده‌ها به جای هزینه ۱۲۰ هزار تومان برای دو شاخه گل رز، مبلغ ۱۰۰ هزار تومان برای خرید یک گلدان گل دار بپردازند که علاوه بر زیباسازی فضای آپارتمان به تعادل بازار گل هم کمک می‌کند.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان گل و گیاه و بذر و نهال استان تهران در ادامه با بیان اینکه کمبود گل در دو گونه رز و گلایول است، تصریح کرد: در حال حاضر هر شاخه گل نرگس و مریم در عمده فروشی‌ها بین ۲ تا ۳ هزار تومان تعیین قیمت شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها