کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

‌اختلال در سایت ایران خودرو پس از 4 روز برطرف شد


کد خبر : ۱۰۳۹۸۲چهارشنبه، ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷:۰۶۹۳۰۳ بازدید

اختلال در سایت ایران‌خودرو با گذشت 4 روز از آغاز زمان ثبت‌نام بالاخره برطرف شد و امروز چهارشنبه بسیاری از متقاضیان موفق به ثبت درخواست خرید خود شده‌اند.
‌اختلال در سایت ایران خودرو پس از 4 روز برطرف شد‌اختلال در سایت ایران خودرو پس از 4 روز برطرف شد

اختلال در سایت ایران‌خودرو با گذشت 4 روز از آغاز زمان ثبت‌نام بالاخره برطرف شد و امروز چهارشنبه بسیاری از متقاضیان موفق به ثبت درخواست خرید خود شده‌اند.

طرح جدید فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو از طریق قرعه‌کشی ویژه متقاضیان عادی، متقاضیان جوان سازی جمعیت (مادران) و متقاضیان خودروهای فرسوده، براساس اعلام قبلی این شرکت از روز یکشنبه ۱۸ دی ماه از ساعت ۱۰ صبح آغاز شد.

اما ‌سایت ایران‌خودرو از دقایق اول ثبت‌نام دچار اختلال شد و متقاضیان نتوانستند اقدام به ثبت تقاضای خرید کنند.

پیرو این موضوع و ادامه اختلال در سایت ایران خودرو، این شرکت مهلت ثبت‌نام خودرو را یک بار تا ۲۱ دی‌و بار دیگر با ادامه اختلال‌ها تا یکشنبه ۲۵ دی‌ تمدید کرد و از متقاضیان خرید خودرو خواست برای ثبت‌نام عجله نکنند.

این در حالی است که تا دیروز سه‌شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ یعنی با گذشته سه روز از آغاز ثبت‌نام هنوز این سایت دچار اختلال بود و امکان ثبت‌نام برای تعداد زیادی از متقاضیان فراهم نشده بود.

در روزهای گذشته امکان ورود به سایت اصلا وجود نداشت و کاربر با پیام «سرور وب سایت به طور موقت از دسترس خارج شده است» مواجه می‌شد اما اکنون سایت ایران خودرو باز می‌شود و امکان ادامه فرآیند ثبت‌نام وجود دارد.

در این دوره از ثبت نام و قرعه‌کشی چهار محصول سورن پلاس دوگانه سوز، رانا پلاس، پارس سال سفارش (ELX)، با موتورXU۷P و پارس سال با موتور XU۷P عرضه می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها