کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

از رقیب اصلی آیفون 6 رونمایی شد / فیلم


کد خبر : ۱۰۳۷۶دوشنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۷:۱۸۹۷۶۴ بازدید

پس از شایعات فراوانی که طی روزهای گذشته در سطح نت منتشر شده بود، شب گذشته نهایتا سامسونگ رسما رونمایی کوتاهی از پرچم دار خود ...
سامسونگ در نهایت در نمایشگاه MWC در بارسلونای اسپانیا، از پرچم دار خود که بسیاری انتظار آن را میکشند، رونمایی کرد و هرچند سال گذشته در ای نمایشگاه با چند مدل هوشمند جدید این شرکت کره ای توانسته بود توجهات را به خود جلب کند، اما در مراسم امسال تنها به Galaxy S6 و S6 Edge نیاز داشت تا در مرکر توجهات قرار گیرد.
 

nqu0u7opodxqbmxlh8iw.jpg


پس از شایعات فراوانی که طی روزهای گذشته در سطح نت منتشر شده بود، شب گذشته نهایتا سامسونگ رسما رونمایی کوتاهی از پرچم دار خود در نمایشگاه MWC بارسلونا داشت. این گوشی هوشمند در دو نسخه معمولی و Edge رونمایی شد:

این دو هوشمند از قاب فلزی در لبه و پشت خود به همراه یک صفحه نمایش AMOLED 5 اینچ با وضوح 2560 در 1140 پیکسل برخوردار هستند. سامسونگ ادعا میکند که یکی از با کیفیت ترین صفحه نمایش های موجود دنیا را در این دو هوشمند عرضه کرده است و همچنین گفته این صفحه نمایش 20 درصد براق تر از صفحه نمایش S5 است:
 

سامسونگ رسما از پرچم دار خود Galaxy S6 رونمایی کرد


هر دو نسخه کاملا شبیه به هم هستند مگر در یک مورد که تفاوت اصلی آنها است. نسخه Galaxy S6 Edge در دو لبه خمیدگی دارد.

این خمیدگی در Galaxy Note Edge نیز وجود داشت اما در یک طرف و اکنون در S6 Edge با دو لبه خمیده و بدون کاربرد های آن در Note Edge روبرو هستیم. Note Edge در لبه خمیده خود ادامه صفحه نمایش را با یک نوار ابزار تکمیل کرده بود که متاسفانه این قابلیت در لبه های خمیده S6 Edge دیده نمیشود.

آنچه اکنون در لبه های این هوشمند میبینید از جمله، برخی اعلان ها، ساعت شب و دسترسی سریع تماس برای برخی مخاطبان است:
 

سامسونگ رسما از پرچم دار خود Galaxy S6 رونمایی کرد


صرف نظر این تفاوت، هر دو هوشمند از یک دوربین 16 مگاپیکسل در پشت، دوربین 5 مگاپیکسل در جلو، قابلیت شارژ وایرلس و آخرین نسخه اندروید یعنی Lollipop، برخوردار هستند.باتری قابل تعویض نیست و هیچ جایی برای حافظه جانبی SD وجود ندارد. هر دو این گوشی ها در سه مدل با حافظه های داخلی 32، 64 و 128 گیگابایت ارائه میشوند. این دو گوشی از ماه آوریل روانه بازار خواهند شد:
 

6vstg6sgu5di1cxhnb6.jpg

7wsx97gly4b1uleom3x1.jpg

یکی دیگر از مشخصات این دو هوشمند استفاده از سنسور تشخیص اثر انگشت است که اکنون منجر شده تا برای باز کردن قفل صفحه نمایش به جای کشیدن انگشت به سمت پایین تنها انگشت شصت خود را بر روی این سنسور قرار دهید.

بهای این دو هوشمند هنوز به شکل رسمی تعیین نشده است اما برخی بهای آن را به این ترتیب اعلام کرده اند:

  • 32GB Galaxy S6 — €699
  • 64GB Galaxy S6 — €799
  • 128GB Galaxy S6 — €899
  • 32GB Galaxy S6 edge — €849
  • 64GB Galaxy S6 edge — €949
  • 128GB Galaxy S6 edge — €1,049


البته این ارقام تا اندازه زیادی غیر واقعی به نظر میرسد و در حالی که آیفون 6 با بهایی در حدود 600 دلار در بازار به فروش میرود نباید انتظار داشت پایین ترین بهای هوشمند جدید سامسونگ 700 یورو باشد. برخی دیگر از بهایی در حدود 400 دلار، با توجه به بهای فعلی آیفون خبر داده اند اما در نهایت هنوز بهای رسمی این دو نسخه هوشمند اعلام نشده.

نیویورک تایمز در مطلبی اشاره کرده است که این دو هوشمند از سامسونگ تا حد زیادی به آیفون شباهت دارند و به خصوص نسخه Edge طراحی زیبای آیفون را به عاریت گرفته است. اما این نشریه همچنین تایید میکند که این شرکت کره ای خلاقیت های خاص خود را نیز در این گوشی ها به کار گرفته است.

سامسونگ اخیرا تحت فشار زیادی برای نگه داشتن مشتریان خود در بازار رقابتی و حساس گوشی های هوشمند بوده است. این در حالی است که نسخه S5 نتوانست مشتریان بیشتری را نسبت به S4 جذب کند. اما اکنون گویا این شرکت با دو نسخه پرچم دار جدید خود در یک مسیر جدید حرکت کرده اس ت که جذابیت و کارایی را همزمان داشته باشد و متفاوت نشان دهد.

ویدیوی معرفی :
 



rtkenp6cxznzyynuzo4.jpg


مشخصات عمومی سامسونگ Galaxy S6 :

o3c0wk54fe4nepv6mit.png



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها