کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بلاتکلیفی متقاضیان مسکن مهر پردیس 6 ماهه شد


کد خبر : ۱۰۳۷۴دوشنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۱:۱۸۱۴۳۰ بازدید

در حالی قرار بود پیش‌قرارداد مسکن مهر حدود 600 نفر از متقاضیان پردیس شهریورماه امسال به آنها تحویل شود که با گذشت حدود 6 ماه، شرکت ...

در حالی قرار بود پیش‌قرارداد مسکن مهر حدود 600 نفر از متقاضیان پردیس شهریورماه امسال به آنها تحویل شود که با گذشت حدود 6 ماه، شرکت عمران این شهر اقدامی در این زمینه انجام نداده و متقاضیان هنوز در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

یکی از متقاضیان مسکن مهر با بیان این‌که از مردادماه امسال پیگیر دریافت پیش‌قرارداد واحد مسکن مهرم هستم به تسنیم، گفت: پس از اعلام شرکت عمران پردیس برای واریز مابقی آورده جهت انتخاب واحد حدود 27 میلیون تومان به حسابم واریز کردم.

وی ادامه داد: پس از این‌که واحد مسکن را انتخاب کردم کارگزاری مسکن مهر پردیس به متقاضیان گفت برای دریافت پیش‌قرارداد واحد مسکونی 20 روز دیگر مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: این در حالی بود که چند روز مانده به زمان مراجعه متقاضیان، از کارگزاری‌ با بنده تماس گرفتند و گفتند که آماده شدن پیش‌قرارداد زمان می‌برد و فعلا مراجعه نکنید تا به شما اطلاع می‌دهیم.

متقاضی مسکن مهر پردیس در ادامه با بیان این‌که بارها به شرکت عمران پردیس مراجعه کرده و حتی با مدیران این شرکت نیز در رابطه با پیش‌قرارداد واحدها صحبت کرده‌ام بیان کرد:‌ با وجود آن‌که مدیران شرکت عمران قول پیگیری و حل این مشکل را دادند اما متاسفانه تاکنون وعده‌های داده شده در این زمینه محقق نشده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها