کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهای نفت در بازارهای جهانی


کد خبر : ۱۰۲۸۰۶چهارشنبه، ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶:۰۳۵۱۴ بازدید

بی‌ثباتی اقتصادی و دورنمای بالا رفتن نرخ بهره بانک‌های مرکزی باعث سقوط قیمت نفت به پایین‌ترین رقم در سال جاری میلادی در روز گذشته شد. اما قیمت ...
بهای نفت در بازارهای جهانیبهای نفت در بازارهای جهانی

بی‌ثباتی اقتصادی و دورنمای بالا رفتن نرخ بهره بانک‌های مرکزی باعث سقوط قیمت نفت به پایین‌ترین رقم در سال جاری میلادی در روز گذشته شد. اما قیمت نفت خام برنت امروز کمی افزایش داشت.

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 13 سنت معادل 0.16 درصد افزایش به 79 دلار و 48 سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم با 3 سنت معادل 0.4 درصد افزایش 74 دلار و 28 سنت معامله می‌شود.

 نفت خام در روز سه‌شنبه بیشترین کاهش روزانه را از اواخر سپتامبر تجربه کرد. شاخص سهام وال‌استریت هم در روز سه‌شنبه به‌خاطر بی‌ثباتی درمورد روند افزایش نرخ بهره فدرال رزرو و افزایش احتمال رکود اقتصادی سقوط کرد.

اطلاعات اقتصادی آمریکا که در روز دوشنبه منتشر شد حاکی از رشد غیر قابل انتظار صنعت خدمات این کشور در ماه نوامبر بود که تردیدها نسبت‌به آرام‌تر شدن سیاست‌های پولی بانک مرکزی این کشور را افزایش داد.

قیمت نفت بیش‌از 1 درصد در سه روز پیاپی کاهش یافته و بیشتر افزایش قیمتی را که در سال جاری به دست آورده بود خنثی کرده‌است.

 فعالیت در بخش خدمات در چین به پایین‌ترین رقم طی 6 ماه گذشته رسیده و رشد اقتصادهای اروپا به‌خاطر هزینه بالای انرژی و افزایش نرخ بهره آهسته شده‌است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها