کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

روش جدید درآمدزایی مخابرات از جیب مردم!


کد خبر : ۱۰۲۵۵۴دوشنبه، ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷:۵۹۱۷۴۵۴ بازدید

تغییر تعرفه تلفن ثابت در روستاها بدون تغییر مانده و از آنجایی که میزان جمعیت شهری و روستایی...
روش جدید درآمدزایی مخابرات از جیب مردم!روش جدید درآمدزایی مخابرات از جیب مردم!

مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان جزئیات تغییر تعرفه تلفن ثابت در سطح استان را تشریح کرد و گفت: تعرفه تلفن ثابت برای روستاهای گلستان بدون تغییر مانده است.

 

به گزارش ایسنا ، غلامعلی شهمرادی امروز دوشنبه ۷ آذر در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به تغییر تعرفه تلفن ثابت در گلستان اظهار کرد: در واقع در این طرح افزایش تعرفه‌ای صورت نگرفته بلکه یک بسته پیشنهادی از سوی مخابرات ایران از مراجع ذی‌صلاح اخذ شده که بر اساس آن بسته، تغییری در میزان درآمد استحصال‌شده از مکالمات تلفن ثابت صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه حداقل این بسته پیشنهادی در گرگان ۱۵ هزار تومان و در سایر شهرها ۱۰ هزار تومان است، بیان کرد: تغییر تعرفه تلفن ثابت در روستاها بدون تغییر مانده و از آنجایی که میزان جمعیت شهری و روستایی گلستان به یکدیگر نزدیک هستند، می‌توان گفت برای نصف جمعیت استان گلستان هیچ تغییر نرخ مکالمه لحاظ نمی‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان با اشاره به اینکه در کنار این بسته پیشنهادی، مشوق‌هایی هم در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: این بسته حداقل نرخ مکالمه را در نظر گرفته است؛ در واقع افزایش تعرفه‌ای صورت نگرفته بلکه یک بسته حمایتی برای استفاده مشتریان طراحی و ارائه شده است.

شهمرادی متذکر شد: مشترکان تلفن ثابت در گرگان با پرداخت ماهانه حداقل ۱۵ هزار تومان می‌توانند از سه هزار و ۳۳۳ دقیقه مکالمه درون‌شهری رایگان یا ۴۴۴ دقیقه مکالمه بین استانی یا ۲۳۸ دقیقه مکالمه تلفن همراه بهره‌مند شود، همچنین مشترکان در سایر شهرها نیز با پرداخت حداقل ۱۰ هزار تومان به‌صورت ماهانه، می‌توانند از دو هزار و ۶۶۶ دقیقه مکالمه رایگان شهری یا ۳۵۵ دقیقه مکالمه بین استانی یا ۱۹۰ دقیقه مکالمه تلفن همراه بهره‌مند شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حجم زیادی از هزینه ارتباطی مردم صرف مکالمات درون استانی می‌شود به مردم توصیه می‌کنیم از این پس مکالمات خود را با تلفن ثابت انجام دهند تا از مکالمه رایگان ۲۳۰ دقیقه‌ای بهره‌مند شوند و هزینه‌های آن‌ها کاهش یابد.

مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان در پاسخ به پرسش برخی از مردم مبنی بر اینکه وقتی از خطوط تلفن ثابت استفاده نمی‌کنند چرا باید هزینه‌ای بپردازند، گفت: معمولاً نگهداری خطوط تلفن ثابت هزینه‌هایی در بر دارد لذا هم‌استانی‌ها در صورت استفاده و یا عدم استفاده از خطوط تلفن ثابت باید هزینه‌های نگهداری آن را بپردازند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها