کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رونمایی و تست اولین موتور هواپیمایی ساخت مپنا


کد خبر : ۱۰۲۴۰۱چهارشنبه، ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵:۰۱۲۲۷۳۰ بازدید

دبیر نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران اظهار داشت: تا چند هفته آینده شرکت مپنا از موتور هوایی با کاربرد هواپیماهای مسافربری رونمایی می‌کند.
رونمایی و تست اولین موتور هواپیمایی ساخت مپنارونمایی و تست اولین موتور هواپیمایی ساخت مپنا

بیژن بنکدار از رونمایی از اولین موتور هواپیمایی ساخت شرکت مپنا در نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران (ایران‌ایر شو) خبر داد و گفت : تا چند هفته آینده شرکت مپنا از موتور هوایی با کاربرد هواپیماهای مسافربری رونمایی می‌کند و این موتور در نمایشگاه ایران‌ایر شو برای اولین بار تست خواهد شد.

وی با اشاره به حضور شرکت‌های خارجی و داخلی فعال در صنعت هوانوردی و هوا فضا در نمایشگاه هوایی ایران اظهار داشت: علی‌رغم اعمال تحریم‌های سختگیرانه علیه کشورمان به ویژه تحریم‌های هوانوردی برگزاری این نمایشگاه بین‌المللی را متوقف نکردیم و در این دور از نمایشگاه شرکت مپنا از اولین موتور هوایی ساخته شده توسط این مجموعه رونمایی می‌کند و برای اولین بار مورد تست قرار می‌گیرد.

دبیر نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران ادامه داد: در این نمایشگاه ٩٠ شرکت داخلی و خارجی مرتبط با صنعت هوانوردی و صنایع فضایی حضور دارند و قرارداد همکاری شرکت روسی و ایرانی برای ساخت هلیکوپتر تولید مشترک در کشورمان منعقد می‌شود.

بنکدار افزود: شرکت‌هایی از پاکستان، روسیه، چین ، ترکیه و ایتالیا از شرکت‌های حاضر در ایران ایرشو هستند و قراردادهای علمی و همکاری در بحث ساخت قطعات، پشتیبانی سیستم‌های هلیکوپتری و هواپیماهای مسافربری با این شرکت‌های خارجی منعقد می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها