کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فرصت خرید بیمه سبد سهام تا پایان هفته تمدید شد


کد خبر : ۱۰۲۲۱۷شنبه، ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹:۲۵۲۵۷۰ بازدید

براساس پیگیری های انجام شده، فرصت خرید بیمه سبد سهام تمدید و امکان مشارکت سهامداران در این طرح تا پایان هفته فراهم شده است.
فرصت خرید بیمه سبد سهام تا پایان هفته تمدید شدفرصت خرید بیمه سبد سهام تا پایان هفته تمدید شد

براساس پیگیری های انجام شده، فرصت خرید بیمه سبد سهام تمدید و امکان مشارکت سهامداران در این طرح تا پایان هفته فراهم شده است.

از صبح امروز اخباری از سوی مسوولان بازار سرمایه مبنی بر احتمال تمدید فرصت خرید بیمه سهام تا پایان هفته منتشر و در این راستا اعلام شد که تصمیمات لازم در این زمینه تا پایان معاملات امروز اعلام می شود.

پیگیری های خبرنگار ایرنا حاکی از آن است که تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شده و براساس صحبت های انجام شده قرار بر این است تا طرح بیمه سبد سهام تا پایان هفته تمدید شود.

به گزارش ایرنا، «بیمه سبد سهام» از جمله بندهای مطرح شده در این بسته ١٠ بندی بود که به منظور اطمینان بخشی سهامداران برای آینده روشن بازار سهام در نظر گرفته شد و همین امر زمینه ساز کاهش عرضه و فروش از سوی سهامداران و جبران بخشی از ضرر و زیان سهامداران از طریق بازگشت دوباره شاخص بورس به مدار صعود شد.

طرح «بیمه سبد سهام» یا همان اوراق تبعی که مورد تایید مقامات رده عالی اقتصادی کشور قرار گرفت،  تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان است، ۹۶ درصد از سهام سهامداران حقیقی را پوشش می‌دهد.

سررسید اعمال این اوراق یک ساله بوده و مبلغ تعهد خرید ۲۰ درصد بالاتر از ارزش ترکیب سبد افراد در آخرین روز معاملاتی چهارشنبه، ۴ آبان ۱۴۰۱ است و «امیرمهدی صبایی»، مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به جزییات استفاده از این طرح به خبرنگار اقتصادی ایرنا اعلام کرد: سهامداران دارای پرتفوی کمتر از ١٠٠ میلیون تومان می‌توانند با خرید یک ریالی این نماد پرتفوی سهام خود را بیمه کنند و تا زمان سررسید بازدهی حداقل ٢٠ درصدی برای آنها تضمین شود.

ریزش های مکرر شاخص بورس، مسوولان را بر آن داشت تا تصمیماتی را به منظور حمایت از بازار و کاهش ضرر و زیان سهامداران در بورس اتخاذ کنند که در این راستا بسته ۱۰بندی حمایت فوری از بازار سرمایه ابلاغ شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها