کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تایید شدن حساب وکالتی بورس کالا از طریق 10 بانک


کد خبر : ۱۰۲۱۷۹جمعه، ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵:۲۱۷۷۷۲ بازدید

یکی از شروط خرید از طریق بورس کالا داشتن حساب وکالتی است. هنگام ثبت نام در کارگزاری‌ها، یک معرفی نامه برای بانک‌های عامل صادر ...
تایید شدن حساب وکالتی بورس کالا از طریق 10 بانکتایید شدن حساب وکالتی بورس کالا از طریق 10 بانک

یکی از شروط خرید از طریق بورس کالا داشتن حساب وکالتی است. هنگام ثبت نام در کارگزاری‌ها، یک معرفی نامه برای بانک‌های عامل صادر می‌شود. تعداد بانک‌هایی که این حساب وکالتی را افتتاح می‌کنند، محدود است. در همین زمینه مدیر بازرسی بورس کالا تعداد بانک‌های عامل در این زمینه را معرفی کرده است.

در نامه مدیر بازرسی و امور اعضا بورس کالای ایران آمده است: با توجه به تعدد مشتریان بازار خودرو و زمان بر بودن پروسه اخذ استعلام از شعب بانک مربوطه به جهت تایید حساب‌های وکالتی مشتریان و همین طور به منظور سرعت بخشی به انجام عملیات از امروز (۲۵ آبان) تا اطلاع ثانوی، تایید حساب‌های وکالتی مشتریان بازار فیزیکی از طریق بانک‌هایی که استعلام حساب به صورت برخط را فراهم کرده‌اند، امکان پذیر است.

این بانک ها که جهت واریز وجوه پیش دریافت و تسویه قرارداد معرفی شده‌اند، شامل بانک ملت، ملی ایران، صنعت و معدن، سامان، اقتصاد نوین، کشاورزی، توسعه صادرات، شهر، پارسیان و رفاه کارگران می‌شود.

w1vno9wfhbvf1njyebi.jpg

بنابراین گزارش، حساب وکالتی حسابی است که متقاضیان خرید کالا از بورس کالا باید پیش پرداخت خرید را به آن واریز کنند. کارگزاری نیز جهت برداشت وجه به این حساب دسترسی دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها