کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برخورد با فروش مرغ به قیمت بیش از 7000 تومان


کد خبر : ۱۰۱۹۶شنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۳:۲۳۳۰۷۱ بازدید

وزیر جهاد کشاورزی گفت: قیمت منطقی برای هر کیلوگرم گوشت مرغ حدود 7000 تومان است و عرضه آن بالاتر از این قیمت اجحاف به تولیدکنندگان و ...

وزیر جهاد کشاورزی گفت: قیمت منطقی برای هر کیلوگرم گوشت مرغ حدود 7000 تومان است و عرضه آن بالاتر از این قیمت اجحاف به تولیدکنندگان و مصرف کنندگان بوده و با متخلفان و گران فروشان برخورد تعزیراتی می‌شود.

محمود حجتی امروز - شنبه - در حاشیه همایش ارتقای کیفی محصولات دارویی دامپزشکی اظهارکرد: در حال حاضر 150 هزار تن مرغ منجمد در سردخانه‌های شرکت پشتیبانی امور دام موجود است که باید تمام گوشت مرغ موجود در سردخانه مراکز استان‌ها به قیمت 5500 تومان و به هر میزان که متقاضیان نیاز دارند، عرضه شود.

وی با تاکید بر اینکه گوشت مرغ متناسب با نیاز کشور و به اندازه کافی در کشور موجود است، افزود: از شبکه‌های توزیع خواسته‌ایم با توجه به ذخایر موجود، در ایام نوروز به مصرف کنندگان اجحاف نشود چرا که درست نبودن عملکرد شبکه توزیع، باعث می شود دولت، مراجع قانونی و پست‌های بازرسی برای برخورد با متخلفان وارد عمل شوند که این موضوع به مصلحت توزیع‌کنندگان و مصرف کنندگان نیست.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی حجتی با اشاره به ذخایر کافی و ذخیره سازی صورت گرفته گوشت مرغ در سردخانه‌های شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: به نظر می رسد نباید جایی برای نگرانی وجود داشته باشد، ضمن آنکه باید از هرگونه اجحاف در حق تولیدکنندگان و مصرف گنندکان جلوگیری شود.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: میزان ذخایر موجود 150 هزار تن مرغ منجمد است که بخشی از آن در اختیار نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و میادین میوه تره بار قرار گرفته که با حق العمل کاری و سیستم توزیعی که وزارت صنعت، معدن و تجارت تعیین می کند به خریداران عرضه می شود.

به گفته وی هر کیلوگرم مرغ منجمد به قیمت 5500 تومان از سردخانه ها خریداری می شود که در اختیار متقاضیان قرار گرفته و با قیمت 5900 تومان در نمایشگاه عرضه مستقیم به فروش می رسد.

حجتی گفت: با توجه به موجودی ذخایر گوشت مرغ هیچ دلیلی برای افزایش قیمت و گرانی این محصول وجود ندارد و اگر بخواهد این اجحاف درحق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ادامه پیدا کند، مسولان تعزیرات به ناچار وارد عمل می شوند و با متخلفان و گران‌فروشان برخورد می کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها