کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جاده رباط کریم -حسن آباد چهار خطه شد


کد خبر : ۱۰۱۴۴پنجشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱:۱۸۳۰۰۴ بازدید

پروژه بهسازی آسفالت و چهار خط شدن جاده قدیم تهران - قم (رباط کریم - حسن آباد) امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و جمعی دیگر از مسئولان ...

پروژه بهسازی آسفالت و چهار خط شدن جاده قدیم تهران - قم (رباط کریم - حسن آباد) امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و جمعی دیگر از مسئولان به بهره‌برداری رسید.

محور حسن آباد - رباط کریم یکی از محورهای مهم مواصلاتی شهرستان‌های رباط کریم و ری است که به دلیل وجود ترافیک بالا اهمیت زیادی دارد. استقرار مراکز مهم صنعتی و جمعیتی در مجاور این محور مشکلات ترافیکی زیادی برای منطقه ایجاد کرده بود که پس مطالعات جامع در حوزه شهرستان‌های ری، رباط‌کریم، اسلامشهر و بهارستان ارتقاء سطح سرویس و افزایش ظرفیت محور رباط کریم - حسن آباد از دو سال پیش در دستور کار اداره شهرسازی استان تهران قرار گرفت.

اجرای این پروژه که با هزینه ۲۵۰ میلیارد ریالی اجرا شد علاوه بر افزایش محور، دسترسی مناسب و ایمن ترانزیت عبوری از حاشیه شهرستان‌های رباط کریم، اسلامشهر و ری به سمت آزادراه تهران - قم در کاهش تصادفات بسیار موثر است. از مشخصات این پروژه اجرای باند مجزا به عرض ۱۱ متر در کنار باند قدیم و افزایش عرض محور قدیم از ۷ به ۱۱ متر و جداسازی ۱۷ کیلومتر مسیر است.

اتصال ترانزیتی استان البرز به محور قدیم تهران - قم و در آینده نزدیک اتصال این مسیر به آزادراه حرم تا حرم از ویژگی‌های این محور است. اصلاح مسیر و حذف مقاطع پر حادثه، ایمن‌سازی باندهای حرکتی با جداسازی ترافیک رفت و برگشت، سهولت دسترسی به اتوبان تهران قم و فرودگاه امام خمینی و کاهش تصادفات و افزایش ایمنی از دیگر مزایای این پروژه است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها