کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

انتقاد از گوشی نکسوس 6 به علت ضعف دوربین


کد خبر : ۱۰۰۶۹دوشنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵:۳۴۳۲۴۶ بازدید

کارشناسان می‌گویند اگر چه گوشی هوشمند نکسوس 6 از قابلیت‌های خوبی برخوردار است، اما مانند نمونه‌های قبلی و از جمله نکسوس ...
انتقاد از گوشی نکسوس 6 به علت ضعف دوربینانتقاد از گوشی نکسوس 6 به علت ضعف دوربین

کارشناسان می‌گویند اگر چه گوشی هوشمند نکسوس 6 از قابلیت‌های خوبی برخوردار است، اما مانند نمونه‌های قبلی و از جمله نکسوس 5 عکس‌های ضعیفی می‌گیرد.

گوگل مدعی بود این گوشی که جایگزین نکسوس 5 می شود از امکانات خوبی برخوردار بوده و می تواند به گوشی محبوب توسعه دهندگان و برنامه نویسان مبدل شود. اما برخی ضعف های آن کاربران را ناراضی کرده است.

گفتنی است نکسوس 6 از صفحه نمایش 5.96 اینچی با دقت 1440 در 2560 پیکسل و تراکم پیکسلی 493ppi بهره می‌برد. پردازنده‌ چهار هسته‌ای 2.7 گیگاهرتزی اسنپ‌دراگون 805 ساخت کوالکام با 3 گیگابایت RAM مهم ترین ویژگی سخت افزاری آن است. همچنین پردازنده گرافیکی Adreno 420 برای نکسوس 6 در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند در دو مدل 32 و 64 گیگابایتی ارائه شده است. دوربین 13 مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال در نمای پشتی این گوشی و دوربین 2 مگاپیکسلی در بخش جلویی آن تعبیه شده است. باتری این گوشی نیز 3220 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد.

علیرغم اینکه دوربین نکسوس 6 ظاهرا توانمندی های مناسبی دارد، اما توانایی نسبتا ضعیف آن برای فوکوس و عدم حذف لرزش هنگام فیلمبرداری دو مشکل جدی گوشی یاد شده است. همچنین در زمان تغییر فوکوس، فرآیندی شبیه به پرش به وجود می‌آید. بنابراین برای ضبط ویدئو با استفاده از نکسوس 6، به کاربران توصیه می‌شود که از سه پایه بهره ببرند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها