کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دومین تجمع اعتراضی قبول‌شدگان استخدامی شرکت پالایش


کد خبر : ۱۰۰۴۳یکشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱:۴۷۴۷۲۳ بازدید

قبول شدگان آزمون استخدامی شرکت ملی پالایش و پخش برای دومین بار در مقابل مجلس تجمع کردند تا اعتراض خود را نسبت به توقف روند ...
دومین تجمع اعتراضی قبول‌شدگان استخدامی شرکت پالایشدومین تجمع اعتراضی قبول‌شدگان استخدامی شرکت پالایش

قبول شدگان آزمون استخدامی شرکت ملی پالایش و پخش برای دومین بار در مقابل مجلس تجمع کردند تا اعتراض خود را نسبت به توقف روند جذب نیر‌وهای جدید به این شرکت اعلام کنند.

امروز یکشنبه (26 بهمن ماه) تعدادی از قبول شدگان در آزمون استخدامی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران مقابل مجلس برای دومین بار مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند تا بلکه اینگونه اعتراض خود را نسبت به  توقف روند جذب نیروهای جدید این شرکت اعلام کنند.

آبان ماه سال 1392، طبق مجوز وزیر نفت امکان جذب 25 درصد از استخدامی‌های شرکت ملی پالایش و پخش از خانواده‌های شهدا و ایثارگران فراهم شد.  بر همین اساس افرادی که در آزمون استخدامی پذیرفته شده‌ بودند، کلیه مراحل برای ورود به این شرکت مانند گزینش عقیدتی، پزشکی، طب صنعتی، سوء پیشینه و حتی پرداخت ضمانت 35 میلیون تومانی را انجام دادند.

به گفته برخی از این افراد حتی کد پرسنلی و محل برخی از قبول شدگان نیز مشخص شد و طبق اعلام شرکت ملی پالایش و پخش قرار بود این افراد از 25 فروردین ماه امسال مشغول به کار شوند اما پنج روز مانده به این تاریخ طی تماسی با افراد، اعلام شد که مرحله جذب متوقف شده است!

پیش از این یکی از قبول شدگان آزمون شرکت ملی پالایش و پخش به تسنیم درباره علت توقف استخدام گفته بود: آنچه که به ما اعلام شده این است که وزیر نفت حاضر نیست مجوز نهایی استخدام این تعداد را امضاء کند این در حالیست که آقای زنگنه سال گذشته مجوز استخدام را امضاء کرده بود.

پنجم بهمن ماه نیز 147 نفر از قبول شدگان آزمون استخدامی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران مقابل مجلس تجمع کرده بودند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها