کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تحولی جدید در حوزه مدیریت مصرف انرژی مراکز فروشگاهی و تجاری


کد خبر : ۱۰۰۳۹۳چهارشنبه، ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴:۱۷۵۰۴ بازدید

به گزارش روابط عمومی اسپات، یخچال پلاگین کم مصرف با کمپرسور اینورتری BLDC در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدید پذیر، کاهش مصرف و ...

اطلاع رسانی تبلیغاتی

محصول فناورانه اسپات با حضور وزیر نیرو و مدیریت عامل گروه صنعتی گلرنگ رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اسپات، یخچال پلاگین کم مصرف با کمپرسور اینورتری BLDC در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدید پذیر، کاهش مصرف و صرفه جویی، با حضور وزیر نیرو جناب آقای محرابیان و مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ جناب آقای دکتر فضلی رونمایی و معرفی شد.

موضوع مدیریت مصرف انرژی و صرفه جویی از مهمترین مباحث روز مطرح در دنیا است که در کشورها و صنایع مختلف، اقدامات قابل توجهی در حوزه تحقیقات، طراحی، تولید و ساخت، بازطراحی، تعمیر محصولات و ... انجام شده تا مصرف انرژی در مراکز مختلف با کاربری های تجاری، اداری، مسکونی و صنعتی کاهش یافته و بهینه گردد.

مصرف برق در فروشگاه ای زنجیره ای و مستقل از جمله مراکز هزینه قابل توجه است که مدیریت مصرف می تواند نقش بسزایی در افزایش بهره وری و سود فروشگاه داشته باشد.

شرکت اسپات با درک این نیاز مهم از سوی مشتریان، با انجام فاز تحقیقات، پروژه تولید تجهیزات برودتی کم مصرف را کلید زده و اولین محصول خود، یخچال پلاگین 2.5 متری را در نمایشگاه به معرض دید عموم درآورد. یکی از مهمترین ویژگی های این یخچال استفاده از کمپرسور اینورتری BLDC است. از مهمترین خصوصیات این یخچال ها، عملکرد متفاوت آنها با توجه شرایط، نیازها، محیط و ... است. در ساعات گرم روز و همچنین حالت چیدمان زیاد بار، با حداکثر توان کار می کند ولی پس از خنک کردن محصولات و در دیگر ساعات شبانه روز (مخصوصا فصول غیرگرم سال) میزان کار کمپرسور کاهش یافته و سبب کاهش چشمگیر مصرف انرژی می گردد.

کمپرسور اینورتری این یخچال ها بر خلاف کمپرسورهای معمولی، پس از رسیدن به دمای مشخص، خاموش نمی‌شوند، بلکه به طور مداوم و با سرعت های کنترل شده کار می کند، که به این معنی است که انرژی کمتری مصرف می کند. برخلاف کمپرسورهای معمولی که بیشترین سایش و استهلاک را در لحظه استارت تجربه می کنند، کمپرسور اینورتری این یخچال ها به آرامی راه اندازی می شوند و در نتیجه احتمال خرابی و سوختگی کاهش یافته و طول عمر بیشتری خواهند داشت.

جناب آقای دکتر صبوری مدیری عامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش و تنی چند از مدیران مناطق این مجموعه از بازدیدکنندگان محصول در این نمایشگاه بودند که ضمن اطلاع از ویژگی های آن، تمایل خود را جهت استفاده از آن در فروشگاه های خود ابراز نمودند.

در طی روزهای برگزاری این نمایشگاه که از 21 تا 24 شهریور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا شد، شرکت های مطرحی همچون مپنا، نوران انرژی، مانا انرژی، گلرنگ الکترونیک و ... حضور داشتند و تعداد قابل توجهی از بازدیدکنندگان از جدیدترین فناوری های ارائه شده در حوزه انرژی و مدیریت مصرف مطلع شدند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها