کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سرمایه گذاری 10.3 میلیارد دلاری قطر در ترکیه


کد خبر : ۱۰۰۳۳۳جمعه، ۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷:۵۵۲۸۲۲ بازدید

رئیس دفتر سرمایه گذاری ریاست جمهوری ترکیه با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری مستقیم قطر در ترکیه بیش از 10 میلیارد دلار است، از سرمایه گذاران قطری ...
سرمایه گذاری 10.3 میلیارد دلاری قطر در ترکیهسرمایه گذاری 10.3 میلیارد دلاری قطر در ترکیه

رئیس دفتر سرمایه گذاری ریاست جمهوری ترکیه با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری مستقیم قطر در ترکیه بیش از 10 میلیارد دلار است، از سرمایه گذاران قطری خواست در چندین بخش نوظهور در داخل کشورش سرمایه گذاری کنند.

به گزارش ایلنا از روزنامه الریای، احمد بوراک داغلی اوغلو، رئیس دفتر سرمایه گذاری ریاست جمهوری ترکیه با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری مستقیم قطر در ترکیه بیش از 10 میلیارد دلار است، از سرمایه گذاران قطری خواست در چندین بخش نوظهور در داخل کشورش سرمایه گذاری کنند.

به گزارش این روزنامه قطری، داغلی اوغلو گفت: روابط بسیار خوبی با قطر داریم و بر اساس داده‍های بانک مرکزی ترکیه، تراز سرمایه گذاری مستقیم خارجی از قطر به ترکیه بالغ بر 10.3 میلیارد دلار در پایان دسامبر 2021است. حدود 3 میلیارد دلار سرمایه گذاری مستقیم خارجی از قطر به ترکیه تا پایان ژوئن گذشته وارد شده است.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری‌های قطر در ترکیه ادامه دارد و رو به رشد است، خاطرنشان کرد: هر ساله سرمایه گذاری‌های جدید قطری در ترکیه انجام می‌شود که روابط همکاری بین دو کشور را تقویت می‌کند.

وی تمایل خود را برای سرمایه گذاری بیشتر قطر در بخش های "املاک، گردشگری، مالی، تولید، فناوری، استارت آپ‌ها، زیرساخت‌ها و غیره" ابراز کرد.

شایان ذکر است که قطر و ترکیه روابط رو به رشدی دارند که در بسیاری از زمینه‌ها به ویژه سرمایه گذاری، امنیت و دفاع به مشارکت راهبردی دست یافته‌اند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها