کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سوپر اسپرت هایی که کنار خیابان رها می شوند!


کد خبر : ۱۰۰۲۷۴یکشنبه، ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳:۰۵۷۹۱۲۳ بازدید

قبرستان مخصوص خودروهای سوپر اسپرت که پر از ماشین های گران قیمت فراری، پورشه و لامبورگینی...
سوپر اسپرت هایی که کنار خیابان رها می شوند!سوپر اسپرت هایی که کنار خیابان رها می شوند!

قبرستان مخصوص خودروهای سوپر اسپرت که پر از ماشین های گران قیمت فراری، پورشه و لامبورگینی است. شاید به نظر شما این‌ها ماشین های بی‌نظیری باشند، اما برای برخی دیگر، این‌ سوپراسپرت‌ ها، معمولی‌اند و وقتی دیگر نیازی به آنها نیست کنار جاده رهایشان می‌کنند.

به گزارش روزیاتو ، در دبی تنها با پیدا کردن سوپراسپرت های رهاشده می‌توانید سالانه ۳۰ هزار پوند درآمد داشته باشید. هر ساله در کشور امارات حدود ۳ هزار خودروی گران قیمت ازجمله استون مارتین، بنتلی و مرسدس بنز به دلیل قوانین سختگیرانه این کشور عربی برای بازپرداخت وام‌ها و یا به دلیل اینکه صاحبانشان آن‌قدر ثروتمند هستند که به مدل های قدیمی تر اهمیت نمی‌دهند، رها می‌شوند و بعد سر از یکی از این قبرستان ها در می‌آورند؛ جایی که به خاطر جدا کردن قطعات، آنها را باز می‌کنند، زیرا موتور فراری و چراغ های جلوی آن بسیار ارزشمند است.

 

بعضی از این ماشین ها تصادفی اند اما اکثرشان همان‌طور که در تصاویر پیداست به نظر می‌رسد در شرایط خوبی باشند و تنها کمی گرد و غبار به خود گرفته‌اند.

در دبی وقتی یک خودروی رهاشده پیدا می‌شود، مقامات از طریق پیام کوتاه، مالک را مطلع می‌کنند و در صورت عدم پاسخگویی تا ۱۵ روز، خودرو توقیف خواهد شد. پس از آن راننده شش ماه فرصت دارد تا جریمه معین شده را بپردازد و ماشین خود را آزاد کند. اما اگر مالک در زمان معین حضور نیابد، خودرو به حراج گذاشته خواهد شد.

 

پیش‌ از این یک وب سایت کالاهای لوکس به نام HushHush.com یک موقعیت شغلی را با این شرح آگهی کرده بود: «به یک نفر که سوپراسپرت های رهاشده توسط صاحبانشان را پیدا کند نیازمندیم.»

در توضیح این آگهی آمده بود برای یافتن این سوپرخودروها باید به دبی سفر کنید. آنها هزینه سفر، اقامت، زندگی در آنجا و همچنین حقوق سالیانه ۳۰ هزار پوندی را در کنار درصدی از فروش خودروی پیداشده به عنوان حقوق در نظر گرفته بودند.

آرون هارپین بنیانگذار این وب ‌سایت که به «آمازونِ میلیونرها» معروف است گفته بود: «امیدواریم کسی را پیدا کنیم که علاقه زیادی به ماشین داشته باشد و برای ردیابی شرکت‌های مالی و مذاکره با آنها قبل از توقیف توسط مقامات ابتکار عمل لازم را داشته باشد.»



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها