کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تعرفه واردت خودرو تا 15 اسفند نهایی می‌شود


کد خبر : ۱۰۰۱۵شنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰:۳۹۷۹۸۵ بازدید

معاون امور گمرکی گمرک ایران از تصمیم گیری کمیسیون ماده یک برای بازنگری در تعرفه های وارداتی خبر داد و گفت: بنظر می‌آید تصمیم گیری ...

معاون امور گمرکی گمرک ایران از تصمیم گیری کمیسیون ماده یک برای بازنگری در تعرفه های وارداتی خبر داد و گفت: بنظر می‌آید تصمیم گیری درباره تعرفه های وارداتی تا 15 اسفند ماه نهایی شود.

محمدرضا نادری در گفت‌وگویی در ارتباط با تصمیم گیری برای تعرفه واردات خودرو در سال 94، اظهار داشت: هنوز تصمیم مشخصی برای تعرفه واردات خودرو گرفته نشده است.

وی ادامه داد: اما کمیسیون ماده یک در حال بررسی برای تمام تعرفه های وارداتی هستند و برهمین اساس البته پیشنهادهای مختلفی از سوی تمام دستگاه ها داده می شود.

معاون امور گمرکی گمرک ایران همچنین تأکید کرد: یکی از اعضای کمیسیون ماده یک، گمرک است، گمرک هم به سهم خود برای اصلاح امور در بخش تجارت خارجی، مقررات و ردیف های تعرفه و یکسان سازی در 13 بند پیشنهاد اصلاح مقرراتی و 257 مورد هم اصلاح یکسان سازی و ماخذها را به این کمیسیون ارائه کرده است.

نادری با بیان اینکه منتظر تصمیم گیری کمیسیون ماده یک درباره پیشنهادهای مذکور هستیم، افزود: بنظر می آید این تصمیم گیری ها تا 15 اسفند ماه امسال نهایی شود چراکه باید از سال آینده تعرفه های جدید ملاک واردات قرار گیرد.

به گزارش تسنیم، مسعود کرباسیان رئیس کل گمرک طی روزهای گذشته از بازنگری تعرفه های وارداتی در کمیسیون ماده یک خبر داده و گفته بود: بناست تعرفه های وارداتی از 14 به 10 کاهش یابد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها