کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نه به شاسی‌بلند بوگاتی


کد خبر : ۱۰۰۱۰۳دوشنبه، ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰:۴۸۳۲۳۸ بازدید

مدیر جدید بوگاتی می‌گوید این کارخانه در ده سال آینده قرار نیست یک مدل شاسی‌بلند یا الکتریکی داشته باشد و بر ساخت ماشین‌های سوپراسپرت ...
نه به شاسی‌بلند بوگاتینه به شاسی‌بلند بوگاتی

مدیر جدید بوگاتی می‌گوید این کارخانه در ده سال آینده قرار نیست یک مدل شاسی‌بلند یا الکتریکی داشته باشد و بر ساخت ماشین‌های سوپراسپرت تمرکز خواهد کرد.

برنامه ساخت یک مدل برای رانندگی روزمره ابتدا توسط استفان وینکلمان، مدیر پیشین بوگاتی مطرح شد. او می‌خواست این مدل یک شاسی‌بلند یا یک ماشین چهار در باشد و احتمال الکتریکی بودنش هم مطرح شده بود. همچنین گفته شده بود که بخش‌هایی از این مدل با مدل‌های دیگر در گروه خودروسازی فولکس‌واگن مشترک است. 

فولکس‌واگن اکنون سهم عمده بوگاتی را به ریماک، خودروساز نوپایی در کشور کرواسی فروخته است و به نظر می‌رسد ماته ریماک، مدیر جدید بوگاتی این ایده را کنار گذاشته است. او در مصاحبه با نشریه آلمانی اتوموبیل‌وخه گفته در برنامه ده ساله بوگاتی هیچ مدل شاسی‌بلندی وجود ندارد. مدیر طراحی این شرکت هم در مصاحبه‌ با نشریات بریتانیایی گفته که با حرکت به سمت ساخت یک شاسی‌بلند این خطر وجود دارد که اعتبار و خاص بودن بوگاتی کم شود.

ماته ریماک در مصاحبه‌اش همچنین گفته که بوگاتی فعلا قصد ندارد ماشین الکتریکی تولید کند و در محصولات بوگاتی تا سال ۲۰۳۲ از موتور بنزینی استفاده خواهد شد. بوگاتی به تازگی با عرضه یک مدل روباز به نام میسترال اعلام کرد که موتور شانزده سیلندر خود را بازنشسته می‌کند. قرار است  در مدل جدید کارخانه که سال ۲۰۲۴ می‌آید از قوای محرکه هیبرید استفاده شود.

تصمیم بوگاتی برخلاف مسیری است که اکثر رقیبان این خودروساز فرانسوی در پیش گرفته‌اند. استقبال از ماشین‌های شاسی‌بلند حتی مدیران محافظه‌کار کارخانه‌ای مانند فراری را هم وسوسه کرده تا یک شاسی‌بلند به بازار عرضه کنند. همچنین فشار قوانین حفظ محیط زیست بسیاری از خودروسازان را ناگزیر خواهد کرد تا پایان دهه جاری میلادی تولید محصولات بنزینی را متوقف کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها