کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رده‌بندی شرکت‌ها در خدمات پس از فروش


کد خبر : ۶۴۵۵چهارشنبه، ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵:۲۸۸۴۰۸ بازدید

نتایج ارزیابی شرکتهای عرضه‌کننده خدمات پس از فروش خودروهای سبک و سنگین داخلی و وارداتی در سال 92 منتشر شد.

 مدیرکل صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت،معدن و تجارت گفت: شرکتهای عرضه کننده خدمات پس از فروش خودرو های سبک و سنگین براساس گستردگی شبکه نمایندگی های مجاز به 4 گروه تقسیم‌بندی می‌شوند.

امیرحسین قناتی افزود: این تقسیم‌بندی در گروه شرکتهای عرضه کننده خدمات پس از فروش خودروهای سبک، شرکتهای دارای بیش از 10 نمایندگی مجاز و شرکتهای دارای کمتر از 10 نمایندگی مجاز و در گروه شرکتهای عرضه کننده خدمات پس از فروش خودروهای سنگین، شرکتهای دارای بیش از 12 نمایندگی مجاز و شرکتهای دارای کمتر از 12 نمایندگی مجاز است.

وی گفت: در گروه خودروهای سبک شرکت ایساکو، سایپا یدک و اطلس خودرو با کسب 81.7 و 80 و 78.18 امتیاز به ترتیب مقام اول تا سوم را در میان 20 شرکت عرضه کننده خدمات پس از فروش در سال 92 کسب کردند.

قناتی ادامه داد: شرکت سایپا یدک (ویژه محصولات پارس خودرو) با رشد 5.42 درصدی در امتیاز، مدیا موتور 10.3 درصد، خودرو سازی سینا 12.41 درصد و آلفا موتور با 11 درصد رشد، موفق به ارتقا رتبه اکتسابی در سال 92 نسبت به سال 91 شدند.

مدیرکل صنایع خودرو و نیرو محرکه افزود: در گروه خودروهای سنگین شرکت ماموت دیزل و گواه با کسب 76.2 و 69 امتیاز، به ترتیب مقام اول و دوم را در میان 16 شرکت عرضه کننده خدمات پس از فروش خودروهای مذکور در سال 92 کسب کردند.

قناتی همچنین گفت: شرکت آکیا خودرو با 225 درصد و شرکت آذهایتکس با 206 درصد، در میان شرکتهای عرضه کننده خدمات پس از فروش خودروهای سنگین، بیشترین درصد رشد در کسب امتیاز و ارتقا رتبه در سال 92 نسبت به سال 91 را دارا هستند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها