کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گزارشی از پایان معاملات امروز بازار شیشه‌ای


کد خبر : ۵۳۶۸سه شنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳:۳۵۲۰۶۰ بازدید

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز که با افت قابل توجه ارزش معاملات همراه بود، به 72 هزار و 638 واحد رسید که فولاد مبارکه بیشترین تأثیر منفی را داشت.

در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل با افت 110 واحدی به 72 هزار و 638 واحد رسید و در کنار آن ارزش معاملات نیز به پایین‌ترین سطح خود یعنی 70 میلیارد تومان بسنده کرد.

بر اساس این گزارش، ارزش روز بازار به 346 هزار میلیارد تومان رسید و در مجموع امروز 284 میلیون برگ سهم به ارزش 71 میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت.

در معاملات امروز سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی، همراه اول، معدنی و صنعتی گل گهر، بانک صادرات و پست بانک بیشترین تأثیر مثبت و در مقابل فولاد مبارکه اصفهان، پتروشیمی خارک، سایپا، ملی صنایع مس ایران، نفت بهران، پالایش نفت بندرعباس، ایران خودرو، فولاد خوزستان و سرمایه‌گذاری سایپا بیشترین تأثیر منفی را داشتند.

در معاملات امروز بورس اوراق بهادار تهران، نمادهایی همچون نورد و قطعات فولادی، کربن، لوله و ماشین‌سازی، سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی، پست بانک، داده‌پردازی و کمباین‌سازی بیشترین افزایش قیمت و در مقابل مهندسی نصیر ماشین، حمل‌ونقل توکا، چرخش‌گر، عمران و توسعه فارس، صنایع لاستیکی سهند، حمل‌ونقل پتروشیمی و سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

در فرابورس هم شاخص بدون تغییر خاصی در رقم 743 واحد تثبیت شد که در این بازار پتروشیمی جم، فولاد ارفع و کشتی‌رانی دریای خزر بیشترین تأثیر مثبت و پتروشیمی زاگرس، پالایش نفت لاوان، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، ذوب آهن اصفهان، بانک خاورمیانه و نفت ایرانول بیشترین تأثیر منفی را داشتند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها