کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پرسرعت‌ترین اینترنت را از کجا بگیریم؟


کد خبر : ۵۰۱۱چهارشنبه، ۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹:۳۲۱۱۱۴۸ بازدید

برترین شرکت‌های ISP ارائه‌کننده اینترنت از نظر سرعت معرفی شدند.

 اردیبهشت ماه امسال در زمینه اینترنت 128 کیلوبیتی شرکت عصر انتقال داده‌ها به عنوان ارائه‌دهنده پرسرعت‌ترین اینترنت شناخته شده پس از آن مخابرات استان‌های خراسان رضوی و اصفهان در رده‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

شرکت داده پردازی رسپینا، آسیا تک و رایانه دانش گلستان رتبه‌های چهارم تا ششم را به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین بنا بر اعلام مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت، شرکت‌های پژواک رایانه غرب، رسانه اصفهان نت و مخابرات همدان در رده‌های بعدی جدول پرسرعت‌های 128 کیلوبیتی قرار دارند.

اینترنت 256 کیلوبیتی

در زمینه 256 کیلوبیت نیز به ترتیب شرکت‌های مخابرات خراسان رضوی، عصر انتقال داده‌ها و مخابرات اصفهان رتبه‌های اول تا سوم را به خود اخصاص داده‌اند.

همچنین در این بخش شرکت ارتباطات فن‌آوا رتبه چهارم رابه خود اختصاص داده و پس از آن مخابرات قم و داتک در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

اینترنت 512 کیلوبیتی

شرکت‌های مخابرات خراسان رضوی، عصر انتقال داده‌ها و مخابرات گیلان رتبه‌های اول تا سوم ارائه اینترنت پرسرعت 512 کیلوبیتی را از آن خود کرده‌اند و پس از آن‌ها شرکت سروش رسانه در رده چهارم قرار گرفته است.

همچنین شرکت‌های مخابرات خراسان جنوبی، مخابرات آذربایجان شرقی و شرکت شهراد شبکیه رتبه‌های پنجم تا هفتم این بخش را به خود اختصاص داده‌اند و پس از آن‌ها شرکت‌های مخابرات همدان و قم در ره‌های بعدی قرار دارند.

 اینترنت یک مگابیتی

شرکت‌های مخابرات همدان، مخابرات آذربایجان شرقی و بزرگ نت آریا نیز شرکت‌هایی هستند که به ترتیب به عنوان ارائه دهندگان پر سرعت‌ترین اینترنت یک مگابیتی معرفی شده‌اند.

همچنین از شرکت‌های فن‌آوری پدیدار، رایانه دانش گلستان و روشنگران ارتباطات رایانه به عنوان رتبه‌های چهارم تا ششم این بخش اشاره شده است.

شرکت‌های انتقال داده‌های نداگستر (صبا نت)، عصر انتقال داده‌ها و مخابرات خراسان جنوبی نیز دیگر شرکت‌هایی هستند که از آن‌ها به عنوان ارائه کننده اینترنت پرسرعت یک مگابیتی نام برده شده است.

اینترنت 2 مگابیتی

در زمینه اینترنت 2 مگابیتی نیز شرکت‌های مخابرات آذربایجان شرقی، عصر انتقال داده‌ها و روشنگران ارتباطات رایانه به عنوان رتبه‌های اول تا سوم معرفی شده‌اند.

همچنین شرکت گسترش ارتباطات مبنا رتبه چهارم این بخش را به خود اختصاص داده و پس از آن شرکت‌های نت آریا، رایانه دانش گلستان،

داتک و طراحان شبکه شریف در رده‌های بعدی جدول ارائه کنندگان اینترنت پرسرعت دو مگابیتی قرار گرفته‌اند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها