پرسرعت‌ترین اینترنت را از کجا بگیریم؟

چهارشنبه، ۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹:۳۲
کدخبر:۵۰۱۱

 اردیبهشت ماه امسال در زمینه اینترنت 128 کیلوبیتی شرکت عصر انتقال داده‌ها به عنوان ارائه‌دهنده پرسرعت‌ترین اینترنت شناخته شده پس از آن مخابرات استان‌های خراسان رضوی و اصفهان در رده‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

شرکت داده پردازی رسپینا، آسیا تک و رایانه دانش گلستان رتبه‌های چهارم تا ششم را به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین بنا بر اعلام مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت، شرکت‌های پژواک رایانه غرب، رسانه اصفهان نت و مخابرات همدان در رده‌های بعدی جدول پرسرعت‌های 128 کیلوبیتی قرار دارند.

اینترنت 256 کیلوبیتی

در زمینه 256 کیلوبیت نیز به ترتیب شرکت‌های مخابرات خراسان رضوی، عصر انتقال داده‌ها و مخابرات اصفهان رتبه‌های اول تا سوم را به خود اخصاص داده‌اند.

همچنین در این بخش شرکت ارتباطات فن‌آوا رتبه چهارم رابه خود اختصاص داده و پس از آن مخابرات قم و داتک در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

اینترنت 512 کیلوبیتی

شرکت‌های مخابرات خراسان رضوی، عصر انتقال داده‌ها و مخابرات گیلان رتبه‌های اول تا سوم ارائه اینترنت پرسرعت 512 کیلوبیتی را از آن خود کرده‌اند و پس از آن‌ها شرکت سروش رسانه در رده چهارم قرار گرفته است.

همچنین شرکت‌های مخابرات خراسان جنوبی، مخابرات آذربایجان شرقی و شرکت شهراد شبکیه رتبه‌های پنجم تا هفتم این بخش را به خود اختصاص داده‌اند و پس از آن‌ها شرکت‌های مخابرات همدان و قم در ره‌های بعدی قرار دارند.

 اینترنت یک مگابیتی

شرکت‌های مخابرات همدان، مخابرات آذربایجان شرقی و بزرگ نت آریا نیز شرکت‌هایی هستند که به ترتیب به عنوان ارائه دهندگان پر سرعت‌ترین اینترنت یک مگابیتی معرفی شده‌اند.

همچنین از شرکت‌های فن‌آوری پدیدار، رایانه دانش گلستان و روشنگران ارتباطات رایانه به عنوان رتبه‌های چهارم تا ششم این بخش اشاره شده است.

شرکت‌های انتقال داده‌های نداگستر (صبا نت)، عصر انتقال داده‌ها و مخابرات خراسان جنوبی نیز دیگر شرکت‌هایی هستند که از آن‌ها به عنوان ارائه کننده اینترنت پرسرعت یک مگابیتی نام برده شده است.

اینترنت 2 مگابیتی

در زمینه اینترنت 2 مگابیتی نیز شرکت‌های مخابرات آذربایجان شرقی، عصر انتقال داده‌ها و روشنگران ارتباطات رایانه به عنوان رتبه‌های اول تا سوم معرفی شده‌اند.

همچنین شرکت گسترش ارتباطات مبنا رتبه چهارم این بخش را به خود اختصاص داده و پس از آن شرکت‌های نت آریا، رایانه دانش گلستان،

داتک و طراحان شبکه شریف در رده‌های بعدی جدول ارائه کنندگان اینترنت پرسرعت دو مگابیتی قرار گرفته‌اند.